وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چه تیمی می تواند بایرن را متوقف کند؟!


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در حال حاضر معیار هر چیزی به حساب می آید ، حداقل در بوندسلیگا. آیا بوروسیا دورتموند نمی تواند بایرن را متوقف کند؟! رقیبان بین المللی چطور؟!

تیم بایرن مونیخ موفق شده است در دوازده دیداری که در دو ماه اخیر انجام داده ، یازده پیروزی را کسب کند ، که آخرین آن برتری 4 بر 0 مقابل هرتابرلین بود. مجموعه ای که نشان از تسلط بایرن در بوندسلیگا می باشد.

اکنون این موضوع باعث شده است تا این سوال به وجود بیاد : چه تیمی می تواند این بایرن را متوقف کند؟! باستین شواین اشتایگر می گوید: "خودمان تنها می توانیم خودمان را شکست دهیم. ما قویترین تیم هستیم. اگر ما کیفیت مان را حفظ کنیم ، شکست دادن ما سخت می شود." ماریو گومز بعد از بازی مقابل هرتابرلین گفت: "اگر ما مانند این بازی کنیم ، هیچ کس نمی تواند ما را در مسیر کسب جام متوقف کند."

این موضوع در بوندسلیگا ثابت شده به نظر می رسد ، اما در مسابقات بین المللی چطور؟! کریستین نرلینگر ، مدیر ورزشی بایرن می گوید: "اگر تیم همچنان به پیشرفتش ادامه دهد ، این فصل بسیار موفق آمیز به پایان خواهد رسید." فیلیپ لام گفت: "شکست دادن ما سخت است."

اکنون می خواهیم حریفان بایرن در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا را مقایسه و ارزیابی کنیم.

ناپولی

ناپولی سه شنبه شب از سری رقابت های لیگ قهرمانان میزبان تیم بایرن مونیخ می باشد. این تیم تا قبل از دیدار آخرش در سری آ موفق شد نتایج درخشانی را کسب کند و تیم های اینتر میلان و آث میلان را شکست دهد ، اما ناپولی شنبه مقابل تیم پارما در خانه با نتیجۀ 2 بر 1 مغلوب شد تا یک شگفتی در سری آ شکل بگیرد.

کارل هاینز رومنیگه دربارۀ تیم ناپولی گفت: "ناپولی در حال حاضر بهترین و پایدارترین تیم در ایتالیا می باشد. من در اینباره با دوستان ایتالیاییم صحبت کرده ام. خیلی دشوار است ، این دیداریست که ما نیاز داریم تا نشان دهیم می توانیم در برابر چنین تیم خوبی پیروز شویم."

تونی کروس در ستایش از تیم ناپولی گفت: "آنها به مراتب بهترین تیم سری آ می باشند ، ناپولی توانسته است در انگلستان تیم منچستر سیتی را با تساوی متوقف کند و ویارئال را با نتیجۀ 2 بر 0 مغلوب سازد. این مسابقه ای دشوار برای ما خواهد بود." درست است که این تیم ایتالیایی بسیار با کیفیت است ، اما باواریایی ها بسیار خطرناک هستند.

پیش بینی: بایرن مونیخ بسیار قویتر است.

بوروسیا دورتموند

پیش از آغاز فصل جدید بوندسلیگا از دورتموند به عنوان قویترین رقیب بایرن نام برده می شد ، اما دورتموند فصل را با سختی آغاز کرد. با این حال ، بایرنی ها برای مدافع عنوان قهرمانی احترام زیادی قائل هستند. شواین اشتایگر می گوید: "قطعاً دورتموند نقش تیم قهرمان را در بوندسلیگا بازی می کند."

نرلینگر گفت: "دورتموند همواره یک مدعی است. پیروزی در برابر وردربرمن گواه این ادعاست." تیم دورتموند دارای هافبک های بسیار قدرتمندی است که کیفیت این تیم را افزایش داده ، اما آنها با عدم ثبات دست به گریبان هستند ، با این حال دورتموند ، دورتموند است. هرچند شکست 3 بر 0 مقابل مارسی در لیگ قهرمانان اتفاق وحشتناکی به حساب می آید.

در مقایسه با بایرن مونیخ ، بوروسیا دورتموند از هر لحاظ قویتر نمی باشد. رومنیگه در این خصوص گفت: "دورتموند می تواند برای بایرن مونیخ خطرناک باشد. ما به خوبی ادامۀ راه را به صورت جدی طی خواهیم کرد."

پیش بینی: در نبرد برای قهرمانی بوندسلیگا ، دورتموند هیچ شانسی ندارد.

اکنون حریفان فرضی:

بارسلونا

بارسلونا ، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان ، و بهترین تیم باشگاهی در جهان. فیلیپ لام در مورد کاتالانیایی ها می گوید: "بارسلونا همچنان از لحاظ اندازه گیری معیار همه چیز به حساب می آیند. آنها قهرمان لیگ قهرمانان می باشند ، بنابراین ما در حال حاضر نمی توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم."

درست است:آنها ژاوی ، اینیستا ، فابرگاس ، ویا و از همه مهم تر بهترین بازیکن جهان یعنی لیونل مسی ( در حال حاضر ده گل در هفت دیدار به ثمر رسانده است. ) در اختیار دارند.

پیش بینی: بارسلونا قویتر است ،ولی آنها شکست ناپذیر نیستند.

منچستر یونایند:

از این نام چندبار و چندبار به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در اروپا نام برده می شود. منچستر یونایتد به شکل زیبایی فصل جدید را آغاز کرد ، که در حال حاضر بعد از منچستر سیتی در جایگاه دوم لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

یونایتدی ها حریفی ممتاز به حساب می آیند ، آنها می توانند با وین رونی و چیچاریتوی مکزیکی یک طوفان به راه بیندازند.

پیش بینی: قابل شکست دادن ، اما بایرن به یک روز خوب نیاز دارد.

رئال مادرید

آنها با وجود ستاره هایی چون اوزیل ، رونالدو ، کاکا و نوری شاهین که همچنان مصدوم است ، مجموعه ای بی نظیر را تشکیل داده اند. علاوه بر این هیگواین ( زننده هشت گل در هفت دیدار ) و کریم بنزما را هم بیافزایید. اما بزرگترین ستارۀ آنها ، خوزه مورینیو سرمربی پرتقالی می باشد.

رودی فولر مدیر ورزشی بایر لورکوزن می گوید: "بایرن ، رئال ، بارسا و منچستر یونایتد تنها تفاوت بسیار جزئی با هم دارند. آنها زیباترین فوتبال در اروپا را به نمایش می گذارند."

پیش بینی: رئال یک مزیت بسیار کوچک نسبت به بایرن دارد. اما اگر بایرن مونیخ یک روز خوب داشته باشد هر چیزی امکان پذیر است.

منبع TZ

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 17:27

نیاز به یک روز خوب نیست همینجوری میبریمشو ن

فرشید دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 19:30

قدرت بایرن = قدرت رئال و بارسا و منچستر و چلسی و میلان و ...

محمد_13 دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 20:55

فرشید جان ، به نظرم چلسی و میلان رو اضافه گفتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد