وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا می توان بایرن را متوقف کرد؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ نظرات شش کارشناس سرشناس فوتبال آلمان، راینر بونهوف، یوری مولدر، کلاس آگنتالر، اندی مولر، کلاس تاپ مولر و میرکو فوتافا که در گفتگو با سایت رسمی بوندسلیگا در مورد این پرسش صورت گرفته را مطالعه کنید.

راینر بونهوف- اگر آنها مصدومیت های طولانی مدت در ترکیب خود نداشته باشند می توان امسال را سال بایرن به حساب آورد. نه تنها برای قهرمانی در بوندسلیگا، بلکه آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز شانس زیادی دارند. البته همه این ها وابسته به این است که عملکرد بایرن بدون نوسان باقی بماند.

یوری مولدر- بایرن را از صدر پایین کشیدن دشوار است. با این وجود بروسیا دورتموند و بایرلورکوزن نیز می توانند در این فصل مدعی باشند. شاید شالکه نیز پدیده این فصل بوندسلیگا شود.


کلاس آگنتالر- بروسیا دورتموند برای بایرن هنوز می تواند خطرناک باشد. اگر چه آنها نتایج مورد علاقه بایرن را کسب کرده اند اما آنها می توانند به آهستگی به صدر جدول نزدیک شوند. برمن، شالکه و بایرلورکوزن نیز در لیست من برای تحت تاثیر قراردادن بایرن قرار دارند. من به طور کلی امیدوارم قهرمان بوندسلیگا تا هفته های پایانی فصل مشخص نشود و امتیازات به گونه ای باشد که تا هفته های پایانی شاهد هیجان باشیم.


آندریاس مولر- اگر همه چیز به خوبی پیش برود بایرن می تواند قهرمانی بزرگی را در این فصل بدست آورد. تنها تیمی که می تواند بایرن را متوقف کند خود بایرن است. من تیمی را که دارای چنین کیفیت بازی باشد ندیدم. آن ها بسیار قدرتمند هستند.


کلاوس تاپ مولر- البته که نه، بایرن در حال حاضر در کلاسی بسیار بالا که متعلق به خودش هست بازی می کند. اگر شما به عنوان نمونه به دیدار بایرن مقابل ویارئال توجه کنید متوجه خواهید شد که آن ها به خوبی در کناره ها بازی می کنند و به آسانی توانستند در اسپانیا پیروز میدان باشند. این بالاترین کلاس در سطح اروپا بود.


میرکو فوتافا- برای پاسخ به این پرسش اگر بایرن در هر لیگ دیگر اروپایی حاضر بود من به طور قطع می گفتم که بایرن قهرمان خواهد شد. اما اینجا بوندسلیگا است و همه چیز در آن امکان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد