وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: در خانه ناپولی هم می‌درخشیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
،مهاجم ملی‌پوش و گلزن بایرن مونیخ گفت: مثل روز برایم روشن است که در بازی با ناپولی هم نمایشی خوب خواهیم داشت.

ماریو گومس در گفت‌وگویی با خبرگزاری ورزش آلمان در آستانه بازی سوم تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده ایتالیا اظهار داشت: بازی  در خانه ناپولی برای ما آسان نخواهد بود. ناپولی تیمی قوی است و از نفرات خوبی هم بهره می‌گیرد. شنیده‌ام جو ورزشگاه پرحرارتی هم دارد. ما باید همان قدرت و تمرکز کامل خودمان را نشان دهیم. آنوقت برایم مثل روز روشن است آنجا نیز چهره خوبی را به معرض نمایش خواهیم گذاشت.
وی در این مصاحبه به نکات دیگری نیز اشاره کرد که در پی می‌آید:


*آقای گومس، بازی مقابل هرتابرلین نمایشی از قدرت و توانایی بود. برداشت شما چیست؟

می خواستیم مقابل برلینی ها هجومی بازی کنیم و به این هدف هم رسیدیم. وقتی ۳ بر صفر از آنها جلو افتادیم، آسوده خیال بودیم. البته در نیمه دوم تا زمانی که گل چهارم را زدیم، تا حدی بازی برای تماشاگران خسته کننده شد اما برای ما یک شب خیلی زیبا رقم خورد که به بردی قابل توجه رسیدیم.


*عدم دریافت گل در این بازی مثل بازی‌های قبلی و حفظ دروازه از ابتدای فصل تا چه میزان برای بایرن اهمیت دارد؟

اهمیت که دارد. آنقدر که در ثانیه‌های پایانی بازی، وقتی میاتوویچ از هرتا صاحب موقعیتی صدرصد شد، همه ما روی نیمکت ترسیدیم. این فرصت در حقیقت تنها موقعیت صددرصد گل مقابل دروازه‌مان پس از مدت‌ها بود. خوشبختانه آن فرصت به گل نرسید و رکورد عدم گل خوردن ما از بین نرفت. البته این رکورد برای ما هیچ عنوان خاصی را به همراه ندارد. جز آنکه از جنبه اطمینانی که به تیم می دهد، قابل تامل است. به این ترتیب بازهم می‌خواهیم در بوندس لیگا بازی کنیم، ‌ببریم و گل نخوریم. در ادامه فصل شاید رکورد مان ادامه نیابد،‌ اما در مقطع کنونی می توانیم به داشتن خط دفاعی بسیار باثبات ، افتخار کنیم و یکپارچه کار خود را دنبال کنیم.


*با دو گلی که به هرتابرلین زدید، آمار گلزنی شما به ۱۰ گل زده در ۹ بازی بوندس لیگا رسید. حالا شما آن بالای جدول گلزنان به عنوان گل و قابل اطمینان حضور دارید.

جدی؟ خودم هم این موضوع را نمی دانم.  قبل از بازی با هرتا،  بازیکنی بودم که در دو بازی گلی نزده بود. اما اکنون همه چیز بار دیگر جفت و جور شده و به قول شما، آقای اطمینان هستم. تا به این حد تعمق در وجود شخص من لازم نیست. بیشتر باید به کل تیم نگریست و مشخص کرد که بایرن اکنون در مسیر خیلی خوبی حرکت می کند.  من هم هروقت در پیشانی خط حمله می ایستم و گلزنی می کنم،  به انجام وظیفه در این راستا می پردازم.

 
*این دوره بهترین مقطع از زندگی ورزشی‌تان تا به حال نبوده؟

چه گفتید؟ به نظر می رسد بازهم دنبال گرفتن تیتری از من هستید، اینطور نیست؟ اما نه. در انتظار چنین چیزی نباشید. ما داریم از مسیر خوبی می گذریم و هنوز به هیچ عنوان خاصی نرسیده‌ایم. این مقطع یک دوره خوب برای همه تیم است. و اگر به همین منوال به بازی ادامه دهیم، آنوقت در مسیر کسب قهرمانی باقی مانده و هیچکس نمی تواند ما را از حرکت باز دارد.

 
*فکر می کنید در تیم هنوز چیزی است که باید بهبود یابد؟

بله البته. همه روزه داریم کار می‌کنیم  و می خواهیم وضعیت مان را بهبود ببخشیم. به عنوان مثال  مقابل هرتا می توانستیم بازهم بیشتر گل بزنیم و پرگل‌تر ببریم. ولی با برد ۴ بر صفر هم زندگی خوب مان ادامه خواهد یافت.

 
*برایتان زدن گل از روی نقطه پنالتی به توماس کرافت، دروازه‌بان حریف و هم‌تیمی سابق‌تان سخت نبود؟

در واقع می خواستم به بالای سمت راست دروازه پنالتی بزنم ولی درست لحظه آخر تصمیمم عوض شد. بهتر بود روی همان تصمیم غریزی ابتدایی کارم را انجام می دادم. جای خوشحالی که شانس آوردم.

 
*روز سه‌شنبه بازی با ناپولی ایتالیا را در لیگ قهرمانان در پیش دارید. انتظار شما از این نبرد چیست؟

این بازی برای ما آسان نخواهد بود. ناپولی تیمی قوی است و از تک نفرات خوبی هم بهره می‌گیرد.  شنیده‌ام جو ورزشگاه پرحرارتی هم دارد. ما باید همان قدرت و تمرکز کامل خودمان را نشان دهیم. آنوقت برایم مثل روز روشن است آنجا نیز چهره خوبی را به معرض نمایش خواهیم گذاشت.

 
*ظاهرا سرماخوردگی سطحی دارید. می توانید سه شنبه شب برای بایرن بازی کنید؟

این سرماخوردگی از چند وقت پیش همراهم بوده است اما مشکل خاصی نیست. چون می توانم بازی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد