وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: این یک عملکرد عالی بود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ موفق شد یکبار دیگر به جادۀ پیروزی بازگردد و در هفتۀ نهم بوندسلیگا تیم هرتابرلین را با نتیجۀ 4 بر صفر مغلوب نماید. اکنون نظران بایرنی ها را در ادامۀ مطلب می خوانیم.

یوپ هاینکس: نفرات تیم ما از بازیهای ملی بازگشته بودند ، و بلافاصله تمرکز خود را در رقابت های بوندسلیگا قرار دادند. ما فوق العاده بودیم ، به خصوص در نیمۀ اول. ما به خوبی توپ را به گردش درآوردیم ، پاس های ما درخشان بود ، و سه گل به ثمر رساندیم. این یک شروع عالی در بازی بود. ما تمام اقتدار خود را در نیمۀ دوم نشان دادیم ، حفظ مالکیت توپ کردیم ، و بی سر و صدا شانس های کمی را برای خود ایجاد کردیم. اجازه ندادیم حریف ایجاد موقعیت کند ، به استثنای دقیقۀ 88 که به دروازۀ ما نزدیک شدند. به شخصه این موضوع برای من بسیار مهم است. ما بسیاری از شانس هایمان را از دست دادیم ، و می توانستیم نتیجۀ بهتری کسب کنیم. این یک نمایش فوق العاده از تیم بود. ریبری فوق العاده بازی کرد ، اما از بواتنگ در سمت راست ، کروس و شواین اشتایگر بسیار راضی هستم.

ماریو گومز: امروز بسیار خوب بودیم. ما بازی را رها نکردیم ، حتی بعد از اینکه در 13 دقیقۀ ابتدایی 3 گل به ثمر رساندیم. بدیهی است ، بعد از این اتفاق حمله های ما فروکش کرد. ما تنها یکبار بعد از بازی های ملی به تمرین پرداختیم ، اما آن مشکلی برای ما ایجاد نکرد. ما در حال حاضر در هر سه روز یک بازی انجام می دهیم ، چه در لیگ قهرمانان و یا در تیم ملی ، به ویژه اینکه هشت نفر از ما در تیم ملی آلمان بازی می کند. اگر اینگونه بازی کنیم می توانیم قهرمان لیگ شویم ، و بیشتر خوشحال می شوم زمانی که در آن سهمی داشته باشم.

فرانک ریبری: ما واقعاً لذت بردیم و این یک پیروزی خوب بود. این بسیار مهم بود زیرا ما در روز سه شنبه در ناپل به میدان می رویم. ما بسیار خوب بودیم. ابتکار عمل را در دست گرفتیم و ایجاد موقعیت کردیم. من فکر می کنم ما نیمۀ دوم را به راحتی پشت سر گذاشتیم ، گلی دریافت نکردیم و این خوب است.

مارکوس بابل ( سرمربی هرتابرلین ): به خصوص در نیمۀ نخست ، ما با احترام بیش از حدی که به آنها گذاشتیم کمک شایانی به آنها کردیم. تیم من در نمایش آنچه که به طور معمول انجام می دهد شکست خورد. خوش شانس بودیم که در نیمۀ نخست تنها 3 گل دریافت کردیم. ما در نهایت در نیمۀ دوم بهتر عمل کردیم ، اما بایرن مستحق این پیروزی پر گل بود. نیاز داریم از این بازی درس بگیریم. بایرن در سطح استاندارد طلایی در آلمان و در حال حاضر یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا می باشد. من برای همۀ آنها در مقابل ناپولی آرزوی بهترین ها و پیروزی را دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 23:18

جدول رو درست نکردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد