وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن به زمان بیشتری برای بازگشت نیاز دارد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس ، خبر از طولانی شدن مدت بازگشت آرین روبن ، فوق ستارۀ باشگاه بایرن را می دهد.  

یوپ هاینکس که معمولاً خبر های بدی برای بایرن مونیخ در مورد آرین روبن دارد ، یکبار دیگر خبر بدی که ظاهراً پایان ناپذیر است در مورد روبن اعلام کرد. او روز پنجشنبه در مصاحبه ایی زنده که در سایت FCB.TV برگزار شد ، در مورد یکی از سوالات ، که در مورد زمان بازگشت آرین روبن که تصور می شد در چند روز آینده باشد گفت: "به نظر می رسد آرین روبن به 14 روز استراحت نیاز دارد و پس از دو هفته به بازتوانی جسمی خواهد پرداخت و سپس تمریناتش را از سر خواهد گرفت. در واقع نمی شود دقیقاً گفت روبن چه زمانی به میادین باز می گردد. من معتقدم او در چند هفتۀ آینده به ما می گوید که من آماده بازی کردن هستم و این چیز خوبی است."

روبن که تنها یک بازی را در بوندسلیگا به طور کامل بازی کرده است در هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت. با توجه پیش بینی هایی که می شد این خبر غم انگیزی به حساب می آید. هاینکس در پایان در مورد روبن گفت: " زمانی که او آماده شود ، شما همه چیز را که در مورد آن بحث کردید فراموش می کنید. سپس بایرن به پیشرفت ادامه خواهد داد."

نظرات 3 + ارسال نظر
farshad پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 21:33

مورد نداره حداقل تو نیم فصل دوم بدرخش

محمد_13 پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 21:45

اینجوری بخواد پیش بره باید بگیم انشاالله فصل بعد...

mersad جمعه 22 مهر 1390 ساعت 11:24

این روبنم خودشو گیر آورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد