وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: حضور در بایرن مونیخ ، همیشه رویای من بود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک برزیلی و کناری باشگاه بایرن مونیخ ، با ابراز رضایت خود از شروع زندگی جدید در باواریا ، مصمم است که افتخارات زیادی را با بایرن مونیخ بدست بیاورد.

رافینیا تاکید کرده است که از حضور در بایرن مونیخ راضی می باشد ، و همیشه آروزی پیوستن به این تیم را داشته است. این مدافع برزیلی در زمانی که عضو تیم شالکه بود ، بسیار به بایرن نزدیک شده بود اما بنا به دلایلی سر از تیم جنوا درآورد . با این حال ، او پس از یک فصل حضور در این تیم ایتالیایی در تابستان امسال به تیم بایرن مونیخ پیوست.

رافینیا در مصاحبه به وب سایت رسمی بایرن گفت: "بازی برای بایرن ، در برخی مقاطع همیشه یکی از بزرگترین رویاهای من بود. من در تابستان دو سال پیش بسیار به بایرن نزدیک شده بودم ، اما امسال به بایرن مونیخ آمدم. من مدت زیادی در مورد این پیشنهاد فکر نکردم. خوشحالم در باشگاهی حضور دارم که جزو پنج باشگاه برتر جهان می باشد."

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: "شما تنها زمانی تاریخ ساز می شوید که جام قهرمانی بدست بیاورید ، و آن هدف ما در بایرن است. من امیدوارم که بتوانم این روند خوب را ادامه دهم ، و سهمی در موفقیت های باشگاه داشته باشم."

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 20:37

in harfiye ke hame mizanand age real ya barca ham rafte bood hamin harfo mizad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد