وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت مصدومان بایرن به تمرینات

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از اتمام مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۲ بازیکنان بایرن به تمرینات بازگشتند و تمرینات خود را شروع کردند اما از نکات قابل ذکر این تمرینات میتوان به بازگشت ریبری ٬ روبن و اولیچ اشاره کرد .

فرانک ریبری ستاره فرانسوی تیم بایرن که دچار گرفتگی ماهیچه پا شد بود پس از ریکاوری های انجام شده مشخص شد که به بازی مقابل هرتابرلین میرسد . ریبری که در بازی گذشته بایرن مقابل هوفنهایم دچار مصدومیت شد و بازی های تیم فرانسه مقابل بوسنی و آلبانی را از دست داد سرانجام سه شنبه این هفته سلامتی خود را بدست آورد و به تمرینات بازگشت.

در طول تمرین روز سه شنبه ایویکا اولیچ مهاجم تیم بایرن پس از سپری کردن مصدومیتی نسبتا طولانی با بازیکنان بایرن تمرین کرد اما رافینیا مدافع بایرن در تمرینات روز سه شنبه تنها به دویدن و تمرین ساده با توپ مشغول بود . رافینیا که از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت بود بالاخره در تمرینات روز چهارشنبه با دیگر بازیکنان بایرن مشغول تمرین شد.

در آخر هم آرین روبن فوق ستاره هلندی تیم بایرن در تمرینات حاضر بود ولی تمرینات سبک انجام و تنها به دویدن اکتفا کرد . از اینکه بایرن چه زمانی میتواند دوباره از روبن استفاده کند هنوز اطلاع دقیقی وجود ندارد .

مصدومیت آرین روبن و عدم حضور او در بازی های تیم هلند باعث نزاع کوچکی بین مربیان و روسای فدراسیون فوتبال هلند با سران بایرن شده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
reza جمعه 22 مهر 1390 ساعت 11:38

به خونه خوش اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد