وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: عاشق بایرن هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر ستاره تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی اعلام کرد پیشنهاد باشگاه چلسی را بعد از این تورنمنت رد کرده است.

مهاجم باشگاه بایرن مونیخ که کفش طلای جام جهانی را از آن خود کرد در پیروزی چهار بر یک ژرمنها مقابل تیم ملی انگلیس دو گل تیمش را به ثمر رساند.

مولر پیشنهاد چلسی را به دلیل نداشتن آمادگی برای ترک آلمان رد کرد. مولر 22 ساله که محصول آکادمی فوتبال بایرن است پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را هم رد کرده است.

مولر می گوید: "بعد از جام جهانی چندین پیشنهاد داشتم که همه آنها را رد کردم. یکی از آنها باشگاه چلسی بود. چلسی باشگاه بزرگی است و پیشنهاد آنها چیزی نیست که هر روز اتفاق بیفتد اما به این فکر کردم که صلاح نیست این پیشنهاد را در این سن کم قبول کنم. قبول پیشنهاد چلسی در آن زمان یک تصمیم احمقانه بود چرا که تنها یک سال بود به عنوان بازیکن حرفه ای در بایرن بازی می کردم و در این سن باید فرصت بازی بیشتری داشته باشم. این روزها از اینکه در بایرن مانده ام بسیار خوشحالم. اکنون عاشق این باشگاه هستم."

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 21:05

نکنه یه موقع بری دلخور میشیم ها ........

احسان چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 22:27

منم هم همینطور
عاشقتم بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد