وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ: برای بازی مقابل هرتابرلین آماده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ایویکا اولیچ پس از گذراندن مصدومیتی نسبتا طولانی ٬ چند روزی است که به تمرینات تیم بایرن بازگشته است و حالا امیدوار است که در دیدار بعدی بایرن مقابل هرتابرلین به بازی گرفته شود.

ایویکا اولیچ مهاجم کروات تیم بایرن که سال گذشته ۶ ماه از میادین به دور بود سرانجام تابستان امسال سلامت خود را بدست آورد و چند بازی برای بایرن انجام داد اما مدت زیادی از بهبودی وی نگذشته بود که او دوباره دچار مصدومیت شد . اما حالا پس از گذراندن دوران مصدومیت ٬ اولیچ مهاجم ۳۲ ساله بایرن پر از اشتیاق و امیدواری است تا در بازی روز شنبه بایرن مقابل هرتابرلین به میدان برود.

اولیچ در مصاحبه ای با شبکه بایرن مونیخ میگوید : دوباره میتوانم بر روی زندگی لبخند بزنم بالاخره احساس سلامتی کردم . در چند روز گذشته با تیم بسیار عالی تمرین کردم و حالا امیدوار هستم که مقابل هرتابرلین به میدان بروم . هنوز شروع کردن برای من زود است اما امیدوارم که بتوانتم چند دقیقه بازی کنم.

تیم بایرن مونیخ هم اکنون با کسب ۱۹ امتیاز از ۸ بازی در صدر جدول بندسلیگا قرار دارد در حالی که تیم هرتابرلین با ۱۲ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 19:39

خیالی دوست داریم خاطره ساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد