وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر بلژیک

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از پیروزی 3 بر یک ژرمنها برابر بلژیک و کسب رکورد 100% پیروزی در مرحله انتخابی یورو 2012 سرمربی و بازیکنان تیم ملی آلمان نظر خود را راجع به این دیدار بیان کردند که در ادامه خواهید خواند.

 

یواخیم لو:

خیلی مهم بود با کسب پیروزی مقابل بلژیک به کار خود در مرحله مقدماتی یورو 2012 پایان دهیم. همچنین این نکته که به رقبا با این موفقیت پیام دهیم، حائز اهمیت بود. بلژیکی‌ها در این جدال بازی را قوی شروع کردند و هرچه در چنته داشتند، رو کردند. آنها نمی خواستند بازی را واگذار کنند. به این خاطر در همان ابتدای کار خیلی مهم بود که مسوت اوزیل گل اول تیم را به ثمر رساند تا هیچ حرفی باقی نماند که با نتیجه‌ای نامطلوب مسابقات را به آخر رسانده‌ایم. این برد را نه به خاطر ترکیه که در وهله نخست به خاطر خود و حفظ رکوردمان کسب کردیم. واقعا از شنیدن این حرف که مرتب در روزنامه ها یا از قول کارشناسان گفته می‌شود برای قهرمانی در یورو 2012 باید با اسپانیا دوئل کنیم، ناراحت می‌شوم زیرا تیم‌های دیگری هم هستند که مدعی کسب مقام نخست این جام شده‌اند.
 

مسوت اوزیل:

می خواستیم هر طوری شده برنده بازی آخر خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها نیز باشیم. البته در اوایل بازی با بلژیکی‌ها تا حدی گرفتار دردسر شدیم. اما وقتی گل اول را زدیم، به بازی واقعی خود بازگشتیم. با کسب برد 3 بر یک مقابل این حریف نشان دادیم که چقدر برای کسب هر سه امتیاز شایسته هستیم. وقتی شنیدم ترکیه هم نتیجه گرفته و به عنوان تیم دوم گروه راهی پیکارهای پلی‌اف شده است، خوشحال شدم.
 

آندره شورله:

با این بازی یکبار دیگر مشخص شد آلمان چقدر قابلیت زیادی دارد و با پتانسیل است. بر این اساس ما از هیچ توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم. درست است سه گل به بلژیک زدیم، اما آنها بازی خوبی ارائه کردند.
 

تونی کروس:‌

پس از این برد برای من و همه آلمانی‌ها مایه مباهات و افتخار است که صاحب رکورد چنین ارزشمندی شدیم. تیم ملی توانست از ده بازی ده برد بگیرد و به 30 امتیاز برسد. تصور می کنم اوایل بازی با اندکی دشواری مواجه شدیم. این حالت تا دقیقه 20 وجود داشت اما پس از آن بار دیگر همه چیز به نفع ما شد و توانستیم با ارائه بازی خوب، برنده شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد