وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 3-1 بلژیک؛ رکورد 100% پیروزی در دور مقدماتی برای ژرمنها

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در شب پایانی رقابتهای مقدماتی یورو 2012 از گروه نخست آلمان با نتیجه سه بر صفر بلژیک را شکست داد تا رکورد شکست ناپذیری خود را در این مرحله حفظ کند و از 10 بازی خود در این گروه 10 پیروزی متوالی کسب کند و با 30 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

در این بازی مسوت اوزیل در دقیقه 30 نخستین گل آلمان را به ثمر رساند. سه دقیقه بعد آندره شورله اختلاف را دو برابر کرد و ماریو گومز هم در دقیقه 48 نتیجه را سه بر صفر کرد. در دقیقه 86 بازی ماروان فلائینی هافبک باشگاه اورتون یکی از گلها را جبران کرد اما دیگر فرصتی برای جبران نمانده بود.
در دیگر دیدار این گروه که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود ترکیه موفق شد با تک گل دقیقه 60 بوراک ییلماز مهاجم خود مقابل آذربایجان به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و بالاتر از بلژیک قرار بگیرد و به مرحله پلی آف صعود کند.

در دیدار دیگر این گروه نیز قزاقستان و اتریش بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به این ترتیب و بعد از پایان رقابت 6 تیم این گروه آلمان با پیروزی در تمام بازی های خود و کسب 30 امتیاز به عنوان تیم نخست جواز حضور در مرحله نهایی یورو 2012 را کسب کرد. ترکیه با پیروزی که در شب پایانی مقابل آذربایجان کسب کرد 17 امتیازی شد در رده دوم قرار گرفت و به مرحله پلی آف راه یافت. بلژیک با 15، اتریش با 12، آذربایجان با 7 و قزاقستان با 4 امتیاز به ترتیب در رده های سوم تا ششم ایستادند و هیچکدام شانسی برای حضور در مرحله پایانی یورو 2012 نخواهند داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 22:25

افرین باید گفت به این تیم...
هرچند نیمه دوم دل و دماغ بازی کردن نداشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد