وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعات در اروپا ؛ دروگبا در بایرن؟!


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در اروپا از دیدیه دروگبا به عنوان یکی از بازیکنان احتمالی آینده بایرن مونیخ نام برده می شود. اما این بازیکن ، این باور را ندارد روزی در لباس بایرن مونیخ ظاهر شود.

در واقع ، می توان گفت بایرن در شرایط کنونی مشکلی در خط حمله ندارد. ماریو گومز پس از یک مدت کوتاه از مصدومیت رها شده است ، و نیلس پترسن خود را به عنوان یک جانشین مناسب ، با عملکرد خود نشان داده ، و ایویکا اولیچ پس از یک دورۀ طولانی مدت تمرینات خود را از سر گرفته. اگر بایرن بخواهد همچنان با یک مهاجم در مسابقات ظاهر شود ، در واقع آنها مجموعۀ زیبایی را در اختیار دارند.

اما در حال حاضر ، یک شایعه در اروپا پخش شده است ، و گفته می شود بایرن مونیخ از نزدیک وضعیت دیدیه دروگبا ، مهاجم تیم چلسی انگلستان را تحت نظر دارد. ابتدا این خبر روز آخر هفتۀ گذشته در روزنامۀ "دیلی استار" انگلستان منتشر شد. از آن زمان رسانه های مختلفی در مورد این موضوع پرداختند که روزنامۀ معروف "گازتا دلو اسپورت" ایتالیا هم جزو آنان بود.

دروگبا که تا کنون 75 بازی ملی برای تیم ساحل عاج انجام داده است و موفق شده 50 گل به ثمر برساند ، ممکن است در پایان فصل به صورت یک قرارداد آزاد از تیم چلسی جدا شود. به نظر می رسد هوای شهر لندن برای او سنگین و تاریک شده است. روملو لوکاکو 18 ساله که از تیم اندرلخت بلژیک به چلسی پیوسته است جایگاه خود در این تیم را پیدا کرده و همچنین بازیکنانی مانند خوان ماتا ، سالومون کالو ، فرناندو تورس ، نیکولاس آنلکا و دانیل استوریج در نیمکت تیم چلسی مشاهده می شوند.

او به همراه "استیو گوهوری" هم تیمی اش در تیم ملی ساحل عاج در جشن اکتبر امسال حضور داشت و حضور در شلوار چرم و سنتی این مراسم را تجربه کرد. در آن زمان یک خبرنگار از احتمال حضور در باشگاه بایرن مونیخ سوال کرد که دروگبا در این خصوص گفت: "مطمئناً بایرن مونیخ یک تیم کامل می باشد ، که در برخی از دیدارها نمی تواند همیشه عملکردی در سطح بالا داشته باشد ، اما در واقع آنها یکی از بهترین تیم ها در سال های اخیر هستند. وقتی شما به سن و سال من نگاه می کنید متوجه می شوید که این تغییر و پیوست به بایرن مونیخ برای من کار دشوار و یا غیر ممکن است. یک شروع کاملاً جدید ، در یک باشگاه جدید کار بسیار سختی می باشد."

نظرات 1 + ارسال نظر
mersad چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 14:21

این مرده که خیلی پیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد