وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان‌ها منتظر دهمین پیروزی شاگردان یواخیم لو مقابل بلژیک هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اکثریت قریب به اتفاق هواداران فوتبال در آلمان معتقدند تیم ملی این کشور در مصاف با بلژیک به دهمین برد پیاپی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها خواهد رسید.

در شرایطی که تیم ملی آلمان از مدتی قبل صعود خود را به مرحله نهایی پیکارهای یورو 2012 لهستان و اوکراین با پیروزی‌های متوالی محرز کرد، در عین حال تیم تحت رهبری یواخیم لو توانست رکورد صددرصد پیروزی (9برد) را از خود به جای گذارد.

این موفقیت درحالی به دست آمد که سرمربی 51 ساله ژرمن‌ها پس از مسجل شدن صعود تیمش، بازهم بر عزم خود و شاگردانش جهت کسب پیروزی تا آخرین مصاف تاکید ورزید.

وی حتی قبل از رویارویی با بلژیک عنوان کرد سفید و مشکی پوشان آلمان خواهند کوشید حتی در این بازی نیز با کسب برد، رکورد خود را تقویت کنند.

به همین خاطر خبرگزاری ورزش آلمان اقدام به نظرخواهی جالبی از هواداران کرد و نظرشان را در این مورد یعنی کسب پیروزی مقابل بلژیک جویا شد.

همچنین با محوریت بحث شکست ناپذیری تیم جوان و با استعداد آلمان که در جام جهانی گذشته با شایستگی مقام سومی را از آن خود کرد، سئوالات دیگری نیز مطرح کرد.

براساس آمار ثبت شده تا قبل از مصاف با همسایگان بلژیکی، تنها 11 درصد رای‌دهندگان اعتقاد داشته‌اند نوار پیروزی‌های متوالی تیم یواخیم لو برابر این حریف با قبول شکست، قطع خواهد شد.

همچنین 28 درصد معتقدند تیم کشورشان آنقدر قوی و شکست ناپدیر است که روند کسب پیروزی را تا سال 2037 یعنی 26 سال دیگر حفظ خواهد کرد. همینطور 21 درصد نیز به حفظ رکورد شکست‌ناپذیری تا سال 2027 رای دادند، اما گذشته از این دو مورد اخیر که بیشتر جنبه احساسی داشته، 4 درصد عنوان کردند تیم آلمان تا جام جهانی برزیل شکست نخواهد خورد.

6 درصد نیز با رای خود عنوان کردند تیم آلمان حتی در یورو 2012 نیز نخواهد باخت اما در حین مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل باخت را تجربه خواهد کرد.

در ادامه 9 درصد عنوان کرده‌اند این تیم در مرحله اول این پیکارها در تابستان سال آینده در اوکراین یا لهستان شکست خواهد خورد و 22 درصد نیز معتقدند سریال شکست ناپذیری ژرمن‌ها تا بازی نهایی آن جام ادامه خواهد یافت و در ایستگاه آخر مغلوب حریفی (احتمالا اسپانیا) خواهند شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
reza چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 04:18

دیگه عمرا به اسپانیا ببازیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد