وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکو مارین: در انتظار دعوت شدن به تیم ملی فوتبال آلمان هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مارکو مارین، هافبک باشگاه وردربرمن از اینکه یواخیم لو، سرمربی ژرمنها، او را به این تیم برای انجام بازیهای دوره مقدماتی یورو ۲۰۱۲ دعوت نکرده است، اصلا ناراحت به نظر نمیرسد.

او در مصاحبه ای با بیلد، اعلام کرد : "آخرین باری که من، لو را دیدم، شش ماه قبل بود و من هیچ اعتراضی ندارم، چون سرمربی تیم نمیتواند با تمام بازیکنان دائما در ارتباط باشد. او در آن زمان به من گفت که در لیست بازیکنانی قرار دارد که امکان دعوت شدن آنها، بسیار کم است. فکر میکنم که هنوز بازیهای زیادی را پیش رو داریم تا من بتوانم، تواناییهای خود را به او ثابت کنم. امیدوارم که بتوانم نظر او را جلب کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد