وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: درتیم ما چیزی به نام جایگاه ثابت نداریم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد دوست دارد یک تیم کامل و بی نقص دراختیار داشته باشد.

آلمانی ها در رقابت های مقدماتی یورو 2012 با 9 پیروزی پیاپی، صعودشان به مرحله نهایی را قطعی کردند و لو احتمالا در دیدار امشب مقابل بلژیک از بازیکنان ذخیره اش استفاده می کند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "در فوتبال آلمان، ما باید با ایده 11 بازیکن ثابت خداحافظی کنیم. در فوتبال اروپا خیلی از تیم ها هستند که برای دوری از مشکل دار شدن  در اثر مصدومیت ها، تعداد بازیکنان بیشتری را در نظر می گیرند. به عنوان یک مربی، دوست دارم در تیمم رقابت وجود داشته باشد. جایگاه ثابت به تاریخ پیوسته است."
او همچنین در مورد خط حمله تیمش گفت: "توماس مولر و آندره شورله مهاجمان کلاسیک نیستند. آنها دائما تغییر جا می دهند. در حال حاضر، ما بازیکنانی مانند میرو کلوزه و ماریو گومز که بتوانند در بالاترین سطح بازی کنند، نداریم."
سرمربی ژرمن ها همچنین در مورد بازی امشب مقابل بلژیک گفت: "مشخص است که بلژیک خط حمله بهتری نسبت به ترکیه دارد. آنها بسیار سازمان یافته حمله می کنند بنابراین ما باید خیلی مراقب باشیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد