وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: میخواهیم به رکورد ۱۰۰٪ پیروزی در مقدماتی یورو۲۰۱۲ برسیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل دروازه بان تیم آمان اظهار داشت که او و هم تیمی هایش میخواهند به دهمین و آخرین پیروزی خود در مقدماتی یورو ۲۰۱۲ دست یابند تا رکورد ۱۰ بازی ۱۰ پیروزی را در این رقابتها به ثبت برسانند.

نویر در مصاحبه ای با بیلد میگوید : ما نمیخواهیم هیچ ضعفی از خود نشان دهیم و میخواهیم به پیروزی های خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۲ ادامه دهیم. کوچکتری ضعف و کم کاری در تیم به خسارت جبران نشدنی ای در مسابقات سال آینده یورو برای تیم آلمان تبدیل میشود ولی ما نمیخواهیم چنین اجازه ای بدهیم.

با توجه به اظهارات یواخیم لو مبنی بر استفاده بازیکنان به صورت چرخشی در بازی روز سه شنبه مقابل بلژیک ٬ نویر معتقد است تیم آلمان در تمام نقاط زمین بازیکنان خوب و کارآمدی دارد که در نبود بازیکنان اصلی به خوبی جای آنها را پر میکنند.

تیم ملی آلمان در مورد کیفیت بالای بازیکنان خود هرگز مغرور نیست . ما در هر پستی بسیار قدرتمند هستیم و این کیفیت بازیکنان در مورد نیمکت ذخیره های تیم ملی هم وجود دارد.

صمیمیت در بین بازیکنان تیم آلمان موج میزند . ما هر بازی ای که پیروز میشویم احساس میکنیم که از قبل قدرتمند تر شده ایم. این احساس قدرت باعث خوشبینی ما به آینده شده است.

مانوئل نویر سال ۲۰۰۹ اولین بازی ملی خود را مقابل تیم امارات متحده عربی انجام داد و از آن زمان تا به حال ۲۳ بازی ملی انجام داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد