وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت گندوگان و کروس به تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان اعلام کرد که تونی کروس و ایلیکای گوندوگان را برای بازی روز سه شنبه مقابل بلژیک به تیم ملی فراخوانده است.

تونی کروس و ایلیکای گوندوگان هر دو ٬ بازی روز جمعه مقابل ترکیه که با پیروزی ۳-۱ تیم ملی آلمان به پایان رسید را از دست دادند . تونی کروس به دلیل ابتلا به بیماری آنفلونزا و گوندوگان به دلیل فراخوانده شدن به تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان برای بازی مقابل بوسنی و هرزگووین این بازی را از دست داده بودند.

تونی کروس که در فصل جاری برای تیم بایرن مونیخ بازی های قابل قبولی ارائه داده است و ماه گذشته در آخرین بازی تیم ملی آلمان در مقدماتی یورو ۲۰۱۲ مقابل اتریش که با پیروزی ۶-۲ ژرمنها در گلزنکرشن به پایان رسید حاضر بود یکبار دیگر به اردوی تیم ملی آلمان برای بازی مقابل بلژیک دعوت شد.

ایلیکای گوندوگان ستاره جوان تیم دورتموند امیدوار است که در ترکیب تیم ملی آلمان قرار گیرد تا اولین بازی ملی خود را تجربه کند

تیم ملی آلمان هم اکنون از ۹ بازی خود به ۹ پیروزی دست یافته است و امیدوار است با پیروزی مقابل تیم ملی بلژیک به رکورد ۱۰ پیروزی متوالی یا رکورد ۱۰۰٪ پیروزی در مقدماتی یورو ۲۰۱۲ دست پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد