وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: این یک نمایش بزرگ تیمی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سه شنبه شب استادیوم آلیانز آرنا سرشار از شادی بود ، زیرا تیم باواریایی توانست تیم پر ستاره منچستر سیتی را با نتیجۀ 2 بر 0 شکست دهد و دومین پیروزی خود را در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان دشت کند. اکنون نظرات بایرنی ها را می توانید در ادامۀ مطلب بخوانید.

کارل هاینز رومنیگه: این یک نمایش بزرگ ، و یک عملکرد عالی تیمی بود ، هرچند که منچستر سیتی در 30 دقیقۀ ابتدایی بسیار خوب بود ، و نشان دادند که چه تیم بزرگی هستند. اما در نیمۀ دوم ما کاملاً سوار بر بازی بودیم. تمام تیم خوب بازی کردند ، اما فرانک ریبری و جروم بواتنگ استثنایی بودند. ما خودمان را در یک شرایط عالی برای حضور در مرحلۀ یک هشتم نهایی قرار دادیم.

یوپ هاینکس: ما در زمان مناسبی دو گل به ثمر رساندیم و پس از آن بسیار راحت بودیم. ما در شروع مسابقه عصبی بودیم ، و به طور واقعی به خودمان اعتقاد نداشتیم. ما تا اواسط نیمۀ نخست خوب عمل نکردیم ، اما پس از آن به خودمان آمدیم. فرانک ریبری امروز در سطح کلاس جهانی ظاهر شد ، همچنین شواین اشتایگر. در نیمۀ دوم همه چیز به نفع ما بود. در حال حاضر ، تنها روحیۀ ما عالی نیست ، ما بشدت در حال پیشرفت و ثبات هستیم. بازی منطقه ای ما بسیار عالی است و ما افراد فوق العادۀ زیادی داریم.  

ماریو گومز: در آغاز منچستر سیتی توپ را به خوبی در اختیار داشت. من فکر می کنم ما کمی عصبی بودیم ، که باعث شد برای رسیدن به فرم مطلوبمان با مشکل مواجه شویم. اما ما بعد از 30 دقیقه به عنوان یک تیم خوب کار کردیم ، و در نهایت ما سزاوار پیروزی بودیم. من شخصاً به زمان نیاز داشتم تا به این بازی برسم. این بهترین بازی من تاکنون نبوده است ، اما توانستم دو گل به ثمر برسانم.

جروم بواتنگ: پیروزی امروز یک احساس خوب است. ما پس از 25 دقیقه به خودمان آمدیم و دو گل به ثمر رساندیم. در نیمۀ دوم بسیار خوب عمل کردیم و سزاوار پیروزی بودیم. یکبار دیگر بدون اشتباه ظاهر شدیم و این کلاس ما را نشان می دهد.

روبرتو مانچینی ( سرمربی منچستر سیتی ): ما در 30 دقیقۀ ابتدایی به خوبی بازی کردیم و توانستیم ایجاد موقعیت کنیم. اما در این سطح اگر شما نتوانید در طول 90 دقیقه به خوبی عمل کنید با مشکل مواجه خواهید شد. ما بعد از 30 دقیقه خوب عمل نکردیم. زمانی که آنها گل دوم را به ثمر رساند ، بازی به پایان رسید. شاید در حال حاضر بایرن مونیخ خیلی قویتر از ما باشد ، اما ما هنوز این شانس را داریم به راهمان ادامه دهیم. ما هنوز چهار مسابقۀ دیگر پیش رو داریم و همه چیز به پایان نرسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد