وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیتمار هامان: هیچ تعجب ندارد اگر بایرن و من سیتی را در فینال ببینبم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دیتمار هامان بازیکن سابق بایرن و منچسترسیتی معتقد است که من سیتی پتانسیل این را دارد که در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد اما بایرن هم با کیفیت بالایی پا به این مسابقات گذارده است پس هیچ جای تعجبی نیست که امسال بایرن و منچسترسیتی را در فینال لیگ قهرمانان ببینیم.

دیتمار هامان در خصوص بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی میگوید : منچستری ها بسیار قدرتمند هستند اما بایرن هم با کیفیت و قدرتمند نشان داده است .خط حمله منچستر سیتی متشکل از بازیکنان بزرگی است که امشب با دفاع مستحکم بایرن روبرو خواهد شد . این یک تقابل سخت است و هر تیمی که از لحاظ روانی بر بازی مسلط باشد مسلما میتواند در پایان با دست پر ورزشگاه را ترک کند.

هامان در خصوص سیاست جدید یوفا برای عدم هزینه کردن زیاد تیمهایی نظیر منچستر سیتی و رئال مادرید در نقل و انتقالات هم میگوید:از زمانی که شیخ اماراتی تیم من سیتی را خریده است اکنون تیم منچستر سیتی یک منبع تمام نشدنی از اعتبارات را در اختیار دارد .این موضوع باعث افزایش بیش از حد قیمت بازیکنان میشود .من فکر میکنم که سیاست یوفا برای این موضوع بسیار خوب بوده است چون این کار باعث میشود که تیمهایی که پول زیاد در اختیار ندارند هم در چرخه رقابت برای جذب بازیکن با تیمهای پولدار باقی بمانند.

هامان در آخر میگوید :باید صبر کنیم و ببینیم که این قانون سرانجام چگونه اجرا خواهد شد .اگر این قانون اجرا شود ٬تیمهای آلمانی به خوبی میتوانند از این مساله سودمند و بهره مند شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 00:22

zadim leheshoon kardim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد