وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژکو: بازی مقابل تیمهایی مثل بایرن دلیل آمدن ما به سیتی بودنه پول

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ادین ژکو ستاره باتجربه باشگاه منچسترسیتی در صحبتهایی به دفاع از سیاست منچسترسیتی برخاسته. این روزها انتقادات فراوانی از سیاست سیتی در زمینه خرید بازیکن و ولخرجی های سران این باشگاه به گوش می رسد ولی ژکو معتقد است که این موضوع باعث می شود تا وجهه باشگاه رشد کند.

منچسترسیتی امشب و در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار می گیرد و ادین ژکو ستاره بوسنیایی سیتی اعلام کرد که رویاهای باشگاه سیتی و حضور در بازیهای بزرگ بوده که او و خیلی از بازیکنان بزرگ دیگر را برای پیوستن به سیتی متقاعد کرده و نه پول. ژکو در صحبتهایی گفت: «اصلا بحث پول مطرح نیست. بازی کردن مقابل تیمهای بزرگی مثل بایرن مونیخ که یکی از بهترین تیمهای دنیاست، دلیل آمدن من به منچسترسیتی بود.»

روبرتو مانچینی، مربی منچسترسیتی هم احتمالا در دیدار مقابل بایرن ژکو را به میدان خواهد فرستاد تا از تجربیات این بازیکنان بوسنیایی در رویارویی با باواریایی ها که در دوران حضورش در وولفسبورگ کسب کرده استفاده کند. البته خود ژکو در صحبتهایی اعلام کرده که تجربیاتش مقابل بایرن چندان خوب نبوده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 14:07

به زا کنار بابا

ramin سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 18:14

chera nazare,a hazf shod bahal bood ke

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد