وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانچینی: برای باختن به مونیخ نیامده ایم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی منچسترسیتی در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش برای باخت به مونیخ نیامده است.

این مربی ایتالیایی که تیمش در اولین دیدار دور گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی به یک نتیجه تساوی دست یافت، امیدهای زیادی درمورد برد تیمش مقابل بایرن مونیخ دارد.

مانچو به خبرنگاران گفت: «چرا که نه. ما برای باختن به مونیخ نیامده ایم. می دانیم که کار سختی خواهیم داشت ولی می خواهیم تا در صورت امکان به پیروزی برسیم.»

مربی ایتالیایی سیتی ادامه داد: «ما واقعا از پیشرفتی که داشتیم راضی هستم؛ حتی اگر نیاز باشد که بیش از اینها پیشرفت کنیم. این دومین بازی ما در لیگ قهرمانان اروپاست و به نظر من ما الان تیم خوبی هستیم ولی اگر می خواهیم مثل بایرن مونیخ که تاریخچه ای قدیمی دارد، به مراحل نهایی برسیم، باید خیلی تلاش کنیم.»

مانچینی درمورد شرایط مهاجمان تیمش از احتمال بازگشت توز به ترکیب اصلی تیمش گفت: «من نمی توانم در تمام بازیها با 4 مهاجم بازی کنم. ماریو بالوتلی مقابل اورتون بازی کرد. شاید کارلوس در دیدار با بایرن مونیخ این فرصت را بیابد. من تا ظهر سه شنبه درمورد ترکیب تیمم تصمیم گیری می کنم و مطمئنم که انتخاب خوبی خواهم داشت چون کارلوس (توز)، ادین (ژکو) و سرخیو (آگوئرو) همگی آماده اند.»

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 14:09

نترس زیاد نمیزنیم بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد