وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - منچسترسیتی؛ بایرن در پی هجوم به صدر جدول

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از گذشت تقریبا شش ماه از شکست مقابل اینتر و حذف از دور یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر رقابت ها با دیدار دو تیم بایرن و منچستر سیتی به آلیانس آرنا باز می گردد. 

بایرن با پیروزی 2 بر 0 مقابل ویارئال و کسب سه امتیاز در صدر جدول گروه اول رقابت ها قرار دارد و با برتری در شب دوم می تواند نیم نگاهی نیز به دور حذفی رقابت ها داشته باشد.

 

اعتماد به نفس بالای بایرن 

پیروزی 3 بر 0 مقابل بایرلورکوزن در دیدار آخر هفته ششمین پیروزی پیاپی بایرن در بوندسلیگا بود و جایگاه آنها را با 18 امتیاز در صدر جدول مستحکم تر از گذشته کرد. علاوه بر ادامه صدرنشینی بایرن رکورد کم نظیر دیگری نیز برجای گذاشت 9 بازی بدون دریافت گل، 838 دقیقه است که دروازه باواریایی ها باز نشده است و مانوئل نوئر در دیدارهای اخیر بایرن به یک تماشاگر بدل شده است. فرانک ریبری وینگر 28 ساله بایرن با تمجید از شرایط تیم به سایت رسمی بوندسلیگا گفت: "بارسلونا تیم بزرگی است اما ما در حال نزدیک شدن به آن ها هستیم. این بهترین بایرنی است که در آن حضور دارم اگر ما به همین صورت بازی کنیم هیچ تیمی نمی تواند ما را متوقف کند."

خبر خوش برای باواریایی ها بازگشت آرین روبن پس از یک ماه دوری از میادین است. روبن که از ناحیه لگن آسیب دیده بود در 10 دقیقه پایانی دیدار برابر لورکوزن به بازی آمد تا جشن بازگشت خود پس از یک ماه را با به ثمر رساندن گل سوم بایرن جشن بگیرد. با این وجود کاپیتان دوم بایرن باستین به هم تیمی ها خود در مورد دیدار با سیتی هشدار می دهد و می گوید: "ما هنوز هیچ چیزی بدست نیاورده ایم." لام نیز تیم دوم منچستر را تیم خطرناکی می داند و به سایت رسمی بایرن می گوید: "آن ها بازیکنان با کیفیتی در خط هجومی دارند ما باید تمرکز زیادی در دیدار امشب داشته باشیم و هجومی تر از گذشته بازی کنیم."

اما دغدغه اصلی هاینکس در این دیدار می تواند بیماری هولگر بادشتوبر مدافع 22 ساله بایرن باشد. بادشتوبر از روز یکشنبه به آنفولانزا مبتلا شده است و تصمیم گیری برای حضور وی در ترکیب به آخرین لحظات پیش از شروع بازی محول شده است.

 

منچستر سیتی تیمی خطرناک
تازه واردهای لیگ قهرمانان بعید است که فرم ایده آل بایرن را داشته باشند با این حال شروع فصل چشمگیری در لیگ برتر تجربه کردند. آنها در لیگ برتر بدون شکست در مکان دوم جدول و پشت سر قرمزهای منچستر قرار دارند. ادین ژکو و سرجیو اگوئرو زوج خطرناکی در خط حمله آبی ها تشکیل داده اند و مشترکا 14 گل برای من سیتی به ثمر رساندند. اما اینجا شرایط به گونه ای دیگر است و باید آزمونی متفاوت را برابر بایرن تجربه کنند. آبی های منچستر از بازیکنان با تجربه ای نظیر داوید سیلوا برنده جام جهانی و کارلوس توز نیز بهره مند هستند.

پیروزی در آلیانس برای شاگردان مانچینی می تواند اعتماد به نفس بالایی را ارمغان آورد اما آن ها باید بدانند که همسایه نام دار خود منچستریونایتد در چهار دیداری که با بایرن در مونیخ انجام داد هیچ گاه با دست پر راهی انگلستان نشد. مانچینی در این دیدار از بالوتلی و ادم جانسون به دلیل مصدومیت بی بهره خواهد بود.

 

هجوم به صدر جدول 

با توجه به اینکه امشب دومین بازی مرحله مقدماتی برگزار می شود ولی این دو تیم به نظر می توانند با نتیجه ای که در این دیدار رقم خواهند زد تا حدودی وضعیت صعود خود به مرحله حذفی را آسان تر کنند. این دو باشگاه از مدعیان اول صعود از گروه A رقابت ها هستند و پیروزی در این دیدار می تواند مانند پلی برای صعود باشد.

از چهره های آشنا برای دو تیم می توان به دانیل فن بویتن و جروم بواتنگ اشاره کرد که از بازیکنان سابق من سیتی بودند. بایرن مشتاقانه منتظر ملاقات دوباره با ادین ژکو خواهد بود بازیکن سابق وولفسبورگ که سابقه خوبی در برابر بایرن دارد. او در پنج بازی آخر خود با پیراهن وولفسبورگ، مقابل بایرن 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد