وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: منچسترسیتی همپای منچستریونایتد است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری گفت تیم فوتبال بایرن مونیخ فاصله خود را با بارسلونا به لحاظ قدرتمندی کم می کند.

بایرن مونیخ امشب در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی است. ریبری در آستانه این دیدار در گفتگو با مجله "کیکر" اظهار داشت: فقط بارسلونا یک تیم بزرگ است و ما به آنها نزدیک می شویم. از زمانی که من به بایرن آمده ام هیچگاه این تیم را اینقدر قدرتمند ندیده ام. این بهترین بایرنی است که من می شناسم. اگر به همین منوال بازی کنیم هیچ تیمی قادر نیست ما را متوقف کند. می خواهم با بایرن فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوم. من تشنه موفقیت هستم و برای کسب هر جامی تلاش می کنم. ما 6 بازی اخیر خود در رقابت های بوندسلیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم. تیم ما 21 گل زده بدون اینکه حتی یک گل دریافت کند.

ریبری در خصوص دیدار با من سیتی گفت: این دیدار یک چالش بزرگ برای ما محسوب می شود. من سیتی در حال حاضر همپای منچستریونایتد است. من سیتی یک تیم تراز بالای اروپایی است و من خیلی تحت تاثیر عملکرد این تیم قرار گرفته ام.

نظرات 1 + ارسال نظر
یما سفر سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 19:18 http://taza.bolgsky.com

سلام خدمت شما که این صفحه زحمت میکشید به نظر من بایرن برنده این مسابفه است به دلیل اینکه بازی کنان با تجربه درین تیم هستند . آرزوی موفقیت تیم بایرن را دارم در مقابل من سیتی
Man City=1
Bairn Monish=3

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد