وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس : منچسترسیتی یکی از تیمهای خوب اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: یوپ هاینکس سرمربی تیم بایرن معتقد است که منچسترسیتی یک تهدید جدی برای بایرن در بازی روز سه شنبه در لیگ قهرمانان است.

تیم منچسترسیتی با مالک عرب خود سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده است تا امسال در لیگ های مختلف حضوری موفق داشته باشد . آنها در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان با نتیجه ۱-۱ در خانه مقابل تیم ناپولی متوقف شدند و حالا آنها با یک امتیاز در رده سوم جدول گروه یک لیگ قهرمانان اروپا جای گرفته اند . آنها با هدف امتیاز گیری بیشتر پا به مونیخ گذاشته اند.

یوپ هاینکس در مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه میگوید: آنها یک تیم بسیار سطح بالا و خوب اروپایی هستند . این مسابقه برای ما بازیه بسیار بزرگی است.

لیگ قهرمانان کاملا با لیگ های دیگر تفاوت دارد . اما ما هم آماده ایم .ما بازیکنانی داریم که سختی کار را درک میکنند ٬ و در بازی در تمام  لحظات به درستی تصمیم گیری میکنند.

با توجه به اینکه تیم بایرن در ۱۰ بازی اخیر خود تنها یک گل دریافت کرده است ٬ مانوئل نویر دروازه بان بایرن در گفتگویی میگوید: باید اعتراف کنم که امیدوارم بتوانم در مقابل مهاجمان طراز اول منچسترسیتی توانایی های خود را آزمایش کنم. بازی مقابل منچسترسیتی یک جنگ تمام عیار خواهد بود و من ملزم هستم به اینکه تمام توان خود را برای این بازی به کار بگیرم.

نویر در آخر میگوید :تیم بایرن از شروع این فصل تا به حالا به هیچ تیمی برخورد نکرده است که قدرت دفاعی بایرن را به طور کامل تهدید کند پس این بازی میتواند جرقه ای برای بازیهای سخت پیش رو باشد.

در ضمن : هولگر بادشتوبر ممکن است به علت مریضی در بازی با منچسترسیتی غایب باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 00:12

صد درصد باید تلاش کنیم تا اجازه نفس کشیدن ندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد