وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

5 نکته از مصاف بایرن و منچسترسیتی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دروازه‌بان ملی پوش بایرن‌مونیخ امیدوار به حفظ سنگر خود در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی است.

به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، مانوئل نویر که در پایان فصل گذشته بوندسلیگا از تیم شالکه به بایرن آمد، در 9 بازی اخیر تیمش اجازه عبور هیچ توپی را از خط دروازه‌ تیمش نداده است.
وی امیدوار است بتواند این رکورد جالب را در بازی دشوار با منچسترسیتی که فرداشب در ورزشگاه آلیانس‌‌ ‌آرنا انجام می شود، حفظ کند.

نکته‌های مهم جدال بایرن و من‌سیتی به شرح زیر است:
 

نکته 1:بازی که سه شنبه شب در آلیانس آرنا انجام می‌شود، اولین مصاف این دو تیم آلمانی و انگلیسی محسوب می‌شود، دو تیمی که اکنون در فرم کامل آمادگی قراردارند.
 
نکته 2:بایرن تاکنون 4 مرتبه به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است؛ اما منچسترسیتی سابقه قهرمانی در این پیکارها را ندارد.
 
نکته 3:منچسترسیتی تاکنون در بازی‌های خارج از خانه خود توانسته 10 گل در فصل جاری به ثمر رساند.
 
نکته 4:تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در فصل جاری و در بازی‌های خانگی تاکنون با 17 گل زده از توان هجومی خار‌ق‌العاده‌ای برخوردار بوده است.

 

نکته 5:مانوئل نویر ، دروازه‌‌بان ملی ‌پوش فصل جاری بایرن‌مونیخ در خلال 9 بازی فصل جاری گلی دریافت نکرده است. او پس از بازی شنبه شب با بایرلورکوزن رکورد گل نخوردن پیاپی خود را به 838 دقیقه افزایش داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد