وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - منچسترسیتی

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد. 

زمان دیدار: سه شنبه 5 مهر ۱۳۹۰ ساعت 22:15

نظرات 18 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 02:04 http://bayern.blogsky.com

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: سه شنبه 5 مهر ۱۳۹۰ ساعت 22:15

محمد_13 دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 07:22

بایرن 3 - 1 منچستر سیتی

مصطفی دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 09:03

بایرن بازی رو میبره .خیلی دلم میخواد که بواتنگ گل بزنه بعدش ببینیم مانچینی و اون رئیس عربشون چه قیافه ای پیدا میکنند.
بایرن ۲-۰ من سیتی

mersad دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 10:58

آخ گفتی! آره مصطفی خوبه بواتنگ گل بزنه
سه صفر بایرن

ﺍﻳﻤﺎﻥ دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 11:05

سلام امیر جون
قشنگترین صحنه ی بازی دیدن روبری بعد از مدتها کنار همه به نظر من
بایرن 5_0ﻣﻴﺒﺮﻩ

ramin دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 12:39

اول سلام به هوادارای گل بایرن
من فکر کنم بازی 2 بر 1 به نفع بایرن تموم بشه

Masoud-sh دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 12:41 http://belot.ir

با هر چند تا گل می بریم ببریم فقط گل نخوریم.viva bayern.viva neuer

عرفان دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 13:58

منچسترسیتی درکنار خط حمله ی قوی، دفاع متزلزلی داره.

farshad دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 16:27

منسیتی تیمی نیست که بشه با اختلاف بردش تیمه زهر داری هست ببریم با بازی زیبا هم ببریم اگه گلم نخوریم که دیگه فوقالعادست

اریا دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 16:28

بابا تو allianz یونایتدشونم باخت چه برسه به سیتی میزنیم با اختلافم میزنیم

amir hossein دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 18:21

in bazie ke ayare timo neshoon mide ,,
be omide piroozi i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu bayern

سید شهاب الدین دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 20:38

منچسترسیتی تیم سرسختیه ولی بایرن با یک بازی حساب شده خیلی راحت میتونه ببره

مسعود دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 23:03

به امید خدا چهار -صفر بایرن میبره البته بیشترم گل بزنیم طوری نیست

سلام دوستان
خوشحالم که میبینم همه دوستار برد بایرن هستید و هستیم
البته خیلی از دوستان احساسی نظر دادن رو هم دوست دارم اما این فقط میتونه یه حادثه این باور رو خلق کنه که منم عاشقانه منتظر این حادثه هستم
اگه بخوایم مقایسه کنیم هیچ تیمی در انگلیس چه برسه به سیتی توانایی رویارویی با بایرن رو ندارند اما یادمون باشه که این بازی شاید تنها فرصت برای اینکه سیتی خودش رو نشون بده باشه مگه چند تا از این اتفاق برای تیمهایی مثل سیتی میافته مگه تیمهایی مثل یونایتد و چلسی و آرسنال و تاتنهام این اجازه رو باز به این تیم میده؟
ژس باید با احتیاط کامل بازی بشه
من فکر کنم بایرن در این بازی از ترکیب تدافعی تهاجمی استفاده کنه
نویر
لام-فن بویتن-بواتینگ-رافهینا
ریبری-شوان اشتایگر-مولر-کروس(تیموشاک)-روبن
گومز
بازی کنه فکر کنم هم تیموشاک شانس بیشتری داشته باشه
مهم در این بازی مطمئنا زدن گل زود هنگام نیست برای بایرن بلکه گرفتن ۳ امتیاز میتونه باشه
مهم نیست کی گل میزنه مهم ۳ امتیازه مهم نیست رکورد ۸ بازی بشه ۹ بازی مهم ۳ امتیازه
بهر حال به امید موفقیت بایرن و شادی هممون و گرفتن یه چشن بعد از بازی در همین مکان

هاتف سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 15:53

بایرن مونیخ با یک بازی حساب شده من سیتی رو در هم میکوبه

عبید سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 16:07

بایرن ۲-۰ من سیتی

f@RSHID SS چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 15:09

فقط بایرن مونیخ و دگر هیچ
صدر نشین بوندسلیگا2-صدر نشین لیگ برتر0

belotir چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 16:24 http://belot.ir

بدون شک این بازی حساس ترین بازی هفته دوم رقابت هاست.بایرن 9 بازی هست که گل نخورده و منچستر سیتی هم بسیار آمادست.

لینک بازی:
http://belot.ir/b2.asp?game_id=148

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد