وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: این یک پیروزی مقتدرانه بود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ششمین پیروزی پیاپی باواریایی ها ، آن هم بدون گل خورده در مقابل تیم بایر لورکوزن رقم خورد. اکنون بخوانیم نظرات بایرنی ها را در ادامۀ مطلب.

یوپ هاینکس: این یک پیروزی مقتدرانه در برابر حریفی بود که در فصل گذشته به مقام دومی رسید. ما هوشمندانه عمل کردیم. زود از حریف پیش افتادیم و نتیجۀ 2 – 0 در زمان مناسبی بدست آمد. سپس ما توانستیم بازی را مدیریت کنیم و با آرامش بسیار عمل کردیم. من هرگز احساس نکردم که امکان دارد نتیجه را از دست دهیم.

شواین اشتایگر: بازی هماهنگ و منسجمی در تیم ایجاد شده است. همه برای هر چیزی کار کردند ، چه در حمله و چه در دفاع. هنگامی که شما پیروز شوید ، همیشه جالب خواهد بود. این یک عملکرد حساب شده و متمرکز شده از سوی ما بود. در نیمۀ دوم ما آرام تر عمل کردیم ولی بازی را تحت کنترل داشتیم.

آرین روبن: امروز بیشتر از هواداران خوشنودم تا از گلی که به ثمر رساندم. من از هواداران تشکر می کنم. اما گل زده هم بسیار خوب بود. این یک پاس بسیار بزرگ از سوی شواین اشتایگر بود. اگر شما چنین توپی را دریافت کنید ، آن کار را برای باز کردن دروازه آسان می کند. این بسیار مهم بود که من توانستم به مدت 15 دقیقه به میدان بروم. ما نباید هرگونه ریسکی را انجام دهیم ، چون می تواند یک آسیب جدی را به همراه داشته باشد. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و بیش از حد انتظار نداشته باشیم. سه شنبه یک بازی بزرگ دیگر انتظار ما را می کشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 12:55

افرین بچها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد