وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: روبن ، تفاوت را ایجاد می کند


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر خلاف صحبت های شوستر ، که عنوان کرده بود آرین روبن باعث ایجاد دردسر در بایرن می شود ، اوتمار هیتسفلد عقیده دارد که بایرن مونیخ به این ستارۀ هلندی وابسته است ، به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا.

پیروزی پس از پیروزی... موفقیتی که در هشت هفتۀ پشت سرهم باواریایی ها به آن دست یافتند. تیمی که به نظر تشنۀ قهرمانی به نظر می رسد. هرچند که در چند هفتۀ اخیر با مصدومیت های بازیکنانش مانند ، اولیچ ، روبن ، گومز و... دست و پنجه نرم کرده است. بی شک در این میان مصدومیت های پیاپی آرین روبن بیشتر از همه به چشم آمده است و این امر تا جایی پیشرفته که بعضی از کارشناسان و مربیان ، بایرن بدون روبن را قویتر قلمداد می کنند.

اما اوتمار هیتسفلد ، سرمربی موفق باواریایی ها در چند سال گذشته این بحث را کاملاً غیر ضروری می داند و می گوید: "هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد. البته که بایرن مونیخ با وجود روبن قویتر است. امری که در لیگ قهرمانان مشاهده شد. بایرن توانست با این بازیکن به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. اگر شما می خواهید جهش بزرگی داشته باشید و در لیگ قهرمانان پیروز باشید ، پس به یک آرین روبن نیاز دارید. در بازیهای بزرگ ، او می تواند با فرانک ریبری ، تفاوت ها را رقم بزند."

هیتسفلد همچنین عنوان داشت که بایرن این پتانسیل را دارد که تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رود و عنوان قهرمانی را هم بدست بیاورد. هیتسفلد اشاره ای هم به عملکرد بایرن مونیخ در چند سال اخیر در بازار نقل و انتقالات داشته است و می گوید که بایرن تنها به دنبال خریدهای گران قیمت نیست  و به تمجید از بازیکنانی که در قلب باشگاه پرورش یافته اند پرداخت.

او در مورد تونی کروس گفت: "کروس در بایر لورکوزن به بلوغ و تجربه فراوانی رسید. اینکه او یک بازیکن بزرگی است در گذشته ثابت شده. او نیاز دارد تا از سوی سرمربی تیم اعتماد به نفس لازم را بدست بیاورد تا عملکرد خوبی داشته باشد."

اما هیتسفلد در مورد آیندۀ کروس کمی محتاط تر صحبت می کند و می گوید: "زمان نشان خواهد داد که او در آینده فرماندۀ میانۀ میدان خواهد بود یا نه. در حال حاضر من اینطور فکر نمی کنم ، او همچنان بازیکن با استعدادی است که کاملاً بالغ نشده است و جای پیشرفت دارد. شواین اشتایگر ، بزرگترین مسئولیت را در خط میانی دارد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد