وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادین ژکو: بایرن مونیخ بهتر از منچستر سیتی نیست


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ادین ژکو ، مهاجم بوسنیایی تیم منچستر سیتی تاکید کرد که تیمش هیچ ترسی از غول های آلمانی ندارد ، و افزود که هیچگاه در راه پیوستن به تیم باواریایی نبوده است.

ادین ژکو ، مهاجم تیم منچستر سیتی ، قبل از دیدار تیمش مقابل بایرن مونیخ در استادیوم آلیانز آرنا ، از سری رقابت های لیگ قهرمانان سرشار از اعتماد به نفس می باشد. این تیم لیگ برتری در هفتۀ نخست لیگ قهرمان در برابر تیم ناپولی با نتیجۀ 1 – 1 متوقف شد ، و این در حالیست که تیم بایرن مونیخ موفق شد با حساب 2 بر 0 از سد تیم ویارئال عبور کند. اما این مهاجم بوسنیایی احساس می کند که تیم منچستر سیتی ، توانایی کسب نتیجۀ خوب مقابل بایرن مونیخ را دارد.

ژکو به مجلۀ کیکر گفت: "آنها در زمین خودشان بازی می کنند و تیم مدعی به حساب می آیند. با این حال ، من فکر نمی کنم که بایرن قوی تر از ما باشد. ما به مونیخ سفر خواهیم کرد تا با دست پر برگردیم."

این بازیکن 25 ساله قبل از پیوستن به منچستر سیتی در سال 2011 ، همواره به عنوان یکی از بازیکنان کاندید برای پیوستن به بایرن مونیخ نام برده می شد ، اما او در این خصوص گفت: "نه ، هیچ پیشنهادی از بایرن نبوده است. من در منچستر احساس راحتی می کنم ، زیرا در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلستان که بهترین در جهان است حضور دارم."

نظرات 3 + ارسال نظر
ramin شنبه 2 مهر 1390 ساعت 12:41

hala vaghti omadid lehetoon kardim mifahmid

علی شنبه 2 مهر 1390 ساعت 14:47

بدبخت عقل نداری این صحبتا رو میکنی بایرن کجا سیتی کجا در حد ما نیستین وقتی له شدین میفهمین

ka-z شنبه 2 مهر 1390 ساعت 23:46 http://kkkavehzareie@yahoo.cimhttp://

روز سه شنبه جوابتون را در مستطیل سبز میدهیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد