وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنو در مرکز روان درمانی مکس پلانک

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به گزارش نشریه مونچنر مرکور، به درخواست باشگاه بایرن مونیخ، برنو، مدافع 21 ساله این تیم که به تازگی خانه اش دچار حریق شده، به مرکز روان درمانی مکس پلانک مراجعه کرده است.

باشگاه باواریایی تایید کرد که از این بازیکن برزیلی که به تازگی شایعاتی در مورد بازنشستگی زودهنگامش منتشر شده، خواسته تا برای مشاوره به این مرکز مراجعه کند.

خانه برنو در ساعات اولیه صبح سه شنبه دچار آتش سوزی شد. او به دلیل احتمال خفگی به بیمارستان منتقل شد اما بعد از چند ساعت به دلیل اینکه هیچ صدمه ای ندیده بود و در سلامت کامل بود از بیمارستان مرخص شد.

توماس اشتاینکراس دادستان محلی اعلام کرد برنو مدافع باشگاه بایرن مونیخ متهم اصلی آتش سوزی خانه اش است و این احتمال وجود دارد که او خودش خانه را آتش زده است.

اشتاینکراس می گوید: "با توجه به شواهد و اطلاعاتی که ما به دست آوده ایم این آتش سوزی یک اتفاق نبوده است. برنو متهم است که خودش خانه را به عمد آتش زده است."
انستیتو مکس پلانک همان مرکزی است که سباستین دایسلر، ستاره سابق تیم ملی آلمان به دلیل افسردگی در آن بستری شده بود. این بازیکن 31 ساله به دلیل مصدومیت های پیاپی که از زمان نوجوانی با آن دست و پنجه نرم می کرد، در سال 2007 اعلام بازنشستگی کرد.

برنو نیز مانند دایسلر با مصدومیت های متعدد از ناحیه زانو دست و پنجه نرم کرد و به همین دلیل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد.

او در سال 2007 از سائوپائولو به بایرن پیوست اما تاکنون تنها 21 بار در بوندسلیگا برای این تیم به میدان رفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد