وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بودجه 34 میلیون پوندی چلسی برای جذب آقای گل بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مالک ثروتمند و روسی تیم چلسی، بودجه‌ای بالغ بر 34 میلیون پوند را برای جذب گلزن 25 ساله تیم ملی آلمان و بایرن در نظر گرفته است.

بنابه نوشته یک روزنامه بریتانیایی، تیم چلسی انگلیس در تدارک جذب آقای گل بوندسلیگا در فصل گذشته است. بر اساس یافته های روزنامه دیلی استار، تیم استمفوردبریجی برای افزایش توان هجومی خود تدارک تازه‌ای در فصل جاری دیده است. براساس اخباری که از اردوی این تیم شنیده می‌شود، آبی‌های شهر لندن می‌کوشند بودجه‌ای کلان را برای جذب ماریو گومز، ستاره اول خط حمله تیم باوارایی‌ در فصل نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه اختصاص دهند.
به باور مسئولان چلسی، به ویژه آندره ویاس بواس، سرمربی جوان آبی‌ها، پس از خروج فرناندو تورس، گلزن اسپانیایی در ابتدای سال جاری میلادی،‌ از قدرت خط آتش تیمش کاسته شده است. اما در صورتی که گومز که فصل گذشته را با 28 گل زده و کسب عنوان آقای گل لیگ باشگاهی کشورش به پایان برد، راهی جزیره شود، چلسی از توان تهاجمی کوبند‌ه‌تری برخوردار خواهد شد.
براساس این اخبار گفته می‌شود رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند و روسی تیم انگلیسی، بودجه‌ای بالغ بر 34 میلیون پوند را برای جذب گلزن 25 ساله تیم ملی آلمان در نظر گرفته است.
این ستاره در سال 2009 در ازای 26 میلیون پوند از تیم اشتوتگارت راهی بایرن شد. وی در فصل کنونی 8 گل در پنج مسابقه برای تیمش زده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
ramin شنبه 2 مهر 1390 ساعت 12:30

aval froshi nist badesh 34 berin aghaye goale holand ro bekharid 34 ta mitoonid ye aks bahash begerid

reza شنبه 2 مهر 1390 ساعت 14:18

farshad شنبه 2 مهر 1390 ساعت 22:57

کمه اقا ۶۰ تا شاید

ka-z شنبه 2 مهر 1390 ساعت 23:47 http://kkkavehzareie@yahoo.cimhttp://

سرکیسه رو شل کن قیمت رو ببر بالاتر بیشتر می ارزه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد