وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئوس: علاقۀ بایرن برای من افتخار است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اینگونه به نظر می رسد که باشگاه بایرن مونیخ گوشه چشمی به مارکو رئوس ، بازیکن تیم مونشن گلادباخ دارد. این امر باعث شده است که این بازیکن از این موضوع خشنود باشد.

مارکو رئوس ، بازیکن تیم بوروسیا مونشن گلادباخ که تا سال 2015 با این تیم قرارداد دارد ، در چند هفته گذشته اعلام کرده بود که علاقه ای برای پیوستن به تیم مونیخی ندارد. اما اکنون او در این خصوص گفت: "منظور من این بود که من در گلادباخ احساس راحتی می کنم و به تغییر تیمم فکر نمی کنم. بایرن مونیخ یکی از بزرگترین و یکی بهترین باشگاه ها در جهان می باشد."

او در ادامه گفت: "علاقۀ بایرن باعث افتخار من می باشد ، اما همچنان از حضور در مونشن گلادباخ راضی هستم ، و یک قرارداد تا سال 2015 با این تیم دارم. من به طور کلی به چیزهای دیگری فکر نمی کنم ، یا اینکه در یکی – دو سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

قطعاً احتمال این انتقال منتفی نیست. به گزارش مجلۀ کیکر تیمی که خواهان مارکو رئوس می باشد ، می تواند در تابستان با پرداخت 15 تا 18 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ramin جمعه 1 مهر 1390 ساعت 02:57

15geta ziyade barash bayern ghati karde mikhad hamaro bekhare tim meli alman dorost kone , low ro ham biyaran
time meli bayern

farshad جمعه 1 مهر 1390 ساعت 11:07

اخه ۱۸ تا برای این

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد