وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیلس پترسن: برای حضور در دیدارهای مهم به بایرن آمده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ نیلس پترسن، مهاجم جوان بایرن مونیخ که در تابستان از انرژی کوتبوس به این باشگاه پیوست، از اینکه سرانجام فرصت بازی پیدا کرده، ابراز خوشحالی کرد.

پترسن در رقابت های این فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بود اما سرانجام در دیدار مقابل ویارئال به میدان رفت و در دیدار این هفته مقابل شالکه نیز موفق به گلزنی شد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت: "من برای حضور در چنین بازی هایی به بایرن آمده ام. بازی در بوندسلیگای 2 با بازی در بوندسلیگای 1 و در تیمی مانند بایرن بسیار متفاوت است. بایرن در سطح بسیار متفاوتی با کوتبوس قرار دارد."

پترسن به دلیل مصدومیت ماریو گومز در دیدار مقابل شالکه در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دقیقه 21 موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند اما در ادامه دو موقعیت گلزنی عالی را از دست داد.

"بسیار خوشحالم که توانستم موثر باشم. باید این را به خودم ثابت می کردم البته می توانستم یک گل دیگر هم به ثمر برسانم. اگر پیروز نمی شدیم، از خودم عصبانی می شدم. در بوندسلیگا، فرصت زیادی به دست نمی آورید اما همین یک گل هم باعث خوشحالی من شد."

نظرات 2 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 01:23

bayad bishtar az in talash koni
ro etemade be nafs bayad kar koni

علی چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 21:19

بدرد بایرن نمیخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد