وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر:‌ بایرن با هدایت هاینکس به خوبی زمان ونگال شده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکن بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان گفت که اوضاع کنونی بایرن مثل اولین سال حضور لویی ونگال بسیار خوب شده است.

توماس مولر که یکشنبه شب در آخرین دیدار هفته ششم بوندسلیگا زننده یکی از گل‌ها در پیروزی 2 بر صفر در زمین شالکه بود، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرگزاری ورزش آلمان اظهار داشت: می‌توان گفت که به همان میزان اولین سال حضور لوئیس ونگال خیلی خوب شده‌ایم، زمانی که در دور برگشت بوندسلیگا 9 بازی پیاپی گلی را دریافت نکردیم.
این ستاره توانمند در این  مصاحبه به نکات دیگری نیز اشاره کرده است:
 
آقای مولر رمز موفقیت‌های کنونی بایرن مونیخ چیست؟ 

در تیم ما هر بازیکن در خدمت دیگری است، با این روحیه و عملکرد شور و اشتیاق فراوانی ایجاد می‌شود؛ اما با این وجود تلاش می‌کنیم در هر بازی جلوی دریافت گل را بگیریم.
 
ظاهرا هر بازی هم برای بایرن در شرایطی که دروازه‌ را مصون نگه داشته‌اید‌، بدون دریافت گل به پایان می‌رسد. اکنون هشت بازی پیاپی است که گلی دریافت نکرده‌اید تا یک رکورد جدید باشگاهی ثبت شود.
گمان می‌کنم این رشته بازی‌ها به هر حریفی حس احترام به بایرن را تزریق می‌کند، ما اکنون درخشش خیره کننده‌‌ای در حمله داریم و حتی در دفاع خوش می‌درخشیم. پس همه این‌ها به آدم احساس بسیار خوشایندی می‌دهد.
 
تا چه حد؟ 

می توان گفت که به همان میزان سال اول حضور لوئیس ونگال خوب شده‌ایم، یعنی زمانی که در دور برگشت بوندسلیگا 9 بازی پیاپی گلی دریافت نکردیم.
 
با مربیگری یوپ هاینکس، بایرن اکنون دوران موفقیت‌‌آمیزی را شروع کرده است و بازی‌های بعدی شما مقابل بایرلورکوزن، منچسترسیتی انگلیس و هوفنهایم است.
اگر به من باشد، ‌هیچ مخالفتی ندارم که این روند موفقیت‌آمیز مقابل حریفان نام برده ادامه یابد.
 
حس می‌کنید اکنون در بهترین دوران حضور با بایرن هستید؟ 

بهترین دوران من در بایرن تا به اکنون همان اواخر اولین فصل حضورم در تیم بود، چون به کسب مقام قهرمانی ختم شد؛ اما همین اتفاق هم می‌تواند در پایان فصل جاری روی دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
acmilannews سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 15:28 http://www.acmilannews.blogfa.com

سلام به دوست عزیز اگه مایلی من رو با پایگاه خبری هواداران آث میلان لینک کن تامنم با اسمی که خواستی لینکت کنم مرسی:X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد