وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: یک گوشم در بود و گوش دیگر دروازه!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت در تمام طول بازی با شالکه یک گوشم در بود و گوش دیگر دروازه!

به نقل از کیکر، مانوئل نویر پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته تیمش در خانه شالکه اظهار داشت: من هواداران شالکه را خوب می‌شناسم، آنها بسیار آدم‌های احساسی هستند که از رفتن من ناراحت هستند، طبیعی است که آن‌ها بخواهند ناراحتی‌شان را با سوت،‌ شعار یا نوشتن پلاکارد نشان دهند. من قبل از شروع بازی انتظار چنین برخوردی را داشتم و هیچ خرده‌ای به آنان نمی‌گیرم.

او که تا پایان بهار گذشته عضو شالکه بود و پس از 20 سال عضویت در تیم‌های مختلف آبی‌های شهر گلزنکرشن به عضویت بایرن درآمد، مورد بی‌مهری و ناراحتی هواداران این تیم قرار گرفت.

وی که با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این مصاف به رکورد جالب 748 دقیقه محفوظ نگه داشتن دروازه بایرن در فصل جاری رسید، افزود: در این بازی به خودم گفتم باید آرامشم را کاملا حفظ کنم تا هواداران نیز آرام شوند، یک گوشم در بود و گوش دیگر دروازه، فکر می‌کنم در این راه موفق بودم.

نسبت به این واکنش توام با متانت بازیکن بایرن، علاوه بر مقامات تیم باوارایی‌، اعضا شالکه و هم‌تیمی‌های سابق او نیز واکنش مثبت نشان داده و از متانت این ستاره خوش آتیه در بازی روز گذشته تعریف و تمجید کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ramin دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 14:11

eyval dari , karet doroste
yeki dosal dige ye bayerniye kamel mishi

farshad دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 15:34

افرین پسر افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد