وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات بایرنی ها بعد از دیدار با شالکه 04


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ توانست پنجمین پیروزی متوالی اش را در بوندسلیگا و در شهر گلزنکیرشن جشن بگیرد ، و تیم شالکه را با پیروزی 2 بر 0 از پیش رو بردارد. اکنون می توانید نظر باواریایی ها را در ادامۀ مطلب بخوانید.

کریستین نرلینگر: همۀ اعتبار تیم به امروز می باشد ، ما کاملاً متمرکز بودیم ، و از هر لحاظ قانع کننده ظاهر شدیم. تیم شالکه در نیمۀ اول چند موقعیت را برای رسیدن به گل داشت ، ولی ما آنها را کاملاً تحت کنترل داشتیم حتی بعد از نیمۀ نخست. ما به طور کلی سزاوار پیروزی بودیم. این تیم در حال حاضر دارای یک هماهنگی واقعی می باشد و آن بسیار قانع کننده می باشد.

یوپ هاینکس: ما یک بار دیگر در سطح کلاس بالا ظاهر شدیم ، و بهترین نیمۀ دوم فصل خود را بازی کردیم. ما دارای یک ترکیب خوب می باشیم ، و در موقعیتی قرار داریم که باید جبران بازیکنان اصلی از دست رفته را بکنیم ، و امروز دیدیم که توانستیم اینکار را انجام دهیم. با این حال ، این مهم است که ماریو گومز و آرین روبن در اسرع وقت به تیم ملحق شوند.

مانوئل نویر: من خوشحالم که پیروز شدیم. شالکه در نیمۀ نخست دو بار به دروازۀ ما نزدیک شد ، اما آنها با تیره بختی و بد شانسی روبرو شدند. اما ما امروز یکبار دیگر در دفاع خوب ظاهر شدیم. ما استوار بودیم و این بسیار مهم است. من قطعاً به عنوان فردی شناخته می شوم که در آخر فصل یک شالکه ای به حساب می آمدم. من مجبورم بازی خودم را با تیم جدید وفق دهم ، اما شما باید به آن عادت کنید.

توماس مولر: من فکر می کنم ما در حال بدست آوردن احترام از سوی حریفهایمان به لطف اجرای بسیار عالی هستیم. ما مسلط بودیم ، چه در دفاع و چه در حمله ، و آن یک احساس خوب است.

رالف رنگنیک ( سرمربی شالکه ): ما در استفاده از شانس هایمان در نیمۀ نخست شکست خوردیم. ما این شانس را داشتیم که دو گل یا یک گل را به ثمر برسانیم ، و بایرن به سختی هر چیزی را برای خود ایجاد می کرد. اگر بازی 1-1 یا 2-1 به نفع ما می شد آنها نمی توانستند شکایتی بکنند. در نیمۀ دوم ما انرژی هایمان را از دست دادیم ، به دلیل اینکه ما در روز پنجشنبه به میدان رفته بودیم.

رالف فارمن ( دروازه بان شالکه ): بایرن در طول مسابقه برتر بود. ما یک شانس یا بیشتر از دو شانس در نیمۀ نخست داشتیم ، اما از آنها استفاده نکردیم. بنابراین شما باید بپذیرید که بایرن مستحق پیروزی بود.  

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 09:27

اگه این هماهنگی رو حفظ کنن عالی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد