وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات بایرنی ها پس از دیدار با ویارئال


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ با برتری 2 بر 0 بر تیم ویارئال از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ، پیام واضح و روشن خود را برای سایر رقبای اروپایی اش ارسال کرد. اکنون نظرات بازیکنان باواریایی در ادامۀ مطلب.

فیلیپ لام: در چند هفتۀ گذشته ثابت کردیم که در وضعیت خوبی قرار داریم ، وواضح است که گل هایمان را تنها در زمان های مناسبی به ثمر رساندیم ، اگرچه که ما شانس های زیادی را از دست داده ایم. این مهم است که شما با سه امتیاز مهم رقابت ها را آغاز کنید ، زیرا ما می توانیم با یک آرامش ذهنی به دیدار با منچستر سیتی فکر کنیم. اگر ما تمرکزمان را حفظ کنیم ، آینده روشن به نظر می رسد ، اما هنوز راه زیادی تا فینال باقی مانده است.

ماریو گومز: فراموش نکنیم که ما یک پیروزی ارزشمند در خانۀ یکی از تیم های قوی بدست آورده ایم ، و ما یکبار دیگر بدون اشتباه ظاهر شدیم. این یک شروع بسیار بسیار خوب است. با اجراهایی که مانند امشب داشتیم ، ما یک فرصت شایسته در لیگ قهرمانان داریم.

تونی کروس: خوشبختانه ما در دقایق ابتدایی از حریف پیش افتادیم. ما پس از کمی افت کردیم و آنها چند شانس را ایجاد کردند. ما باید سخت تر تلاش می کردیم. فرانک ریبری کمک فوق العاده ای برای گل من بود. اگر ما به مانند امروز بازی کنیم ، نیازی به نگرانی نیست. به طور کلی ما امشب بسیار خوب بودیم.

رافینیا: ما بر مسابقه تسلط کامل داشتیم. یک آغاز خوب همیشه مهم است. من در مورد اولین گلم برای بایرن مونیخ خوشحالم و اینکه آن را در لیگ قهرمانان به ثمر رساندم بیشتر.

نیلس پترسن: همۀ اعتبار تیم به امشب وابسته بود. ما در نیمۀ نخست و زمانی که ویارئال تلاشش را برای رسیدن به گل تساوی زیاد کرد مقاومت کردیم. من آموخته ام که در دقایق پایانی وارد زمین شوم ، و من خوشحالم می شوم از هر دقایقی که مربی این فرصت را به من می دهد. تمایل داشتم که اولین گلم را در لیگ قهرمانان به ثمر برسانم ، به دلیل اینکه فشار زیادی را از روی دوشم بر می داشت. ما سزاوار پیروزی بودیم ، و می توانستیم به گل هلی بیشتری دست پیدا کنیم ، بنابراین شروع موفقیت آمیزی بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 17:19

افرین پسرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد