وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خوان کارلوس گاریدو : ویارئال برای بایرن رقیب سر سختی است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم ویارئال از رویارویی با بایرن خوشحال است و نمیخواهد تیمش هیچ فرصتی به بایرن بدهد اما او به وضوح میگوید: تیمش منتهای تلاشش را میکند تا نتیجه را از دست ندهد .

گاریدو در مصاحبه ای با سایت رسمی یوفا میگوید: ما بسیار سخت جلوی بایرن کار خواهیم کرد . مابرای آنها حریف سادهای نخواهیم بود .هیچ تیمی نمیتواند با آسانی ویارئال را شکست دهد . گرفتن هر سه امتیاز بازی میتواند تیم ما را دگرگون کند و به ما دلگرمی دهد تا به آینده امیدوار باشیم. 

او در ادامه میگوید در این چنین بازیهایی شما احتیاج دارید که بین خط دفاع و حمله خود تعادل برقرار کنید اما من سعی میکنم که این تعادل را به بازیکنانم القا کنم. من در ابتدا میخواهم که تیمم در نبردهای دفاعی پیروزمندانه عمل کند. 

بازی کردن در لیگ قهرمانان بسیار تجربه سنگینی برای بازیکنان است این رقابتها بزرگترین تورنومنت باشگاهی در جهان و اروپا است مسلما تیمهای اروپایی از اینکه میبینند تیم ویارئال با تیمهای سطح بالای اروپایی رقابت میکند بسیار هیجان زده میشوند. اکنون کاری که ما باید انجام دهیم این است که سخت کار کنیم و چشم به دوردسترین نقطه ممکن داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد