وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس همچنان خونسرد و آرام برای بازی با ویارئال

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس که امشب تیمش در ال مادریگال مهمان ویارئال است همچنان خونسرد و آرام منتظر شروع شدن بازی است .

یوپ هاینکس سر مربی تیم بایرن بعد از اینکه در سال ۱۹۹۸ تیم رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد دیگر بر روی نیمکت هیچ تیمی که در لیگ قهرمانان حاضر باشد ننشسته است او با وجود اینکه از جو وحشتناک ال مادریگال با خبر است اما همچنان خونسرد است و به نظر میرسد تمام کارهای لازم را انجام داده است. 

هاینکس در مصاحبه ای با سایت رسمی بایرن میگوید: من نمیتوانم برای این بازی هیجان زده باشم . من همه چیز را به عنوان بازیکن و مربی در رقابتهای اروپایی تجربه کرده ام . شیوه تیم داری من حرفه ای و دور از احساسات شخصی است . 

هاینکس قبلا هم با تیم ویارئال رودرو شده است .هاینکس فصل گذشته به عنوان مربی در تیم لورکوزن در رقابتهای لیگ اروپا حاضر بود که پس از شکست برابر ویارئال در ال مادریگال از گردونه رقابتها حذف شد . او همچنین رکورد نا امید کننده ای در طول دوران مربی گری خود برابر تیمهای اسپانیایی دارد او از شش بازی مقابل این تیمها تنها به ۲ تساوی و ۴ شکست رسیده است  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد