وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید پترسن از گومز

   

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیلس  پترسن مهاجم جدید بایرن که امسال از انرژی کوتبوس به بایرن پیوسته است از عملکرد گومز تعریف میکند و امیدوار است بتواند با وجود گومز جایی برای او هم در ترکیب بایرن پیدا شود.

مهاجم 22 ساله بایرن در مصاحبه ای میگوید :تا زمانی که به بایرن نیامده بودم نمیتوانستم تواناییهای گومز را درک کنم . پترسن که در بازی با شنبه همین هفته موفق شد اولین گل خود را با پیراهن بایرن به ثمر برساند در مورد گومز میگوید : قبلا فقط گومز را از تلویزیون میدیدم و همیشه فکر میکردم کارهایی که او میکند را من هم میتوانم انجام دهم اما در اولین جلسه تمرینم با بایرن دیدم که گومز چقدر قوی است و چقدر مهاجم بزرگی است. او به سختی تمرین میکند و در کارهای دفاعی نیز فوق العاده است . به سختی میشود از و در تیم بایرن پیشی گرفت او بسیار برای این جایگاه صبر کرده است و به حق سزاوار چنین جایگاهی است.

او در مورد اولین گل خود با پیراهن بایرن هم چنین میگوید : اولین گل من برای بایرن ممکن است سکوی پرشی باشد تا بتوانم در بازی های آینده بایرن بیشتر بازی  کنم . من توانستم در مدت زمان کوتاهی که به بازی رفته بودم گلزنی کنم اما شاید دفعه بعد با وجود ماریو گومز که بازیکن بزرگی است و هیچ گاه تعویض نمیشود زمان کمتری را در اختیار داشته باشم پس باید در مدت زمانهای کوتاهی که به میدان میروم با تمام وجود بازی کنم و خود را نشان دهم.همه ما باید ببینیم که ماریو چطور زمان هایی را که در اختیار دارد را به خوبی استفاده میکند ولی من هم میخواهم خودم را به مربی نشان دهم و ثابت کنم که من هم همیشه آماده گلزنی هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 21:47

afarin pesar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد