وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برند شوستر : بایرن با روبن ممکن است با مشکل مواجه شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برند شوستر مربی سابق رئال مادرید معتقد زمانی که روبن به آمادگی کامل برسد با توجه به ترکیب فعلی تیم بایرن ٬ بایرن را دچار مشکل میکند

برند شوستر در مصاحبه ای با شبکه اسپورت ۱ میگوید : بایرن با وجود غیبت بازیکنان خود به خوبی از پس تمامی حریفان بر می آید من معتقدم که بایرن بدون روبن با آرامش بیشتری بازی میکند.  

شوستر در ادامه میگوید : من فکر نمیکنم بایرن امسال بدون روبن به مشکل برخورد کند . من فکر میکنم فلسفه بازی بایرن زیر نظر هاینکس نسبت به سالهای قبل تغییر کرده . روبن بسیار لج باز و خودخواه است او حتی بدون در نظر گرفتن بازیکنان کنار خود مانند ریبری و گومز هر کاری بخواهد انجام میدهد. درست است که روبن یک بازیکن کلاس (A) جهانی است اما این مشکل برای او ضعف محسوب میشود چون بازی بایرن این روزها بسیار شناور است و او با خودخواهی های خود ممکن است روند تیمی تیم بایرن را کند٬ کند .

نظرات 8 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 01:43

bar khob boodan roben ke shaki nist , vali harfi ke zade ham ghabele bahse ,boodan roben be manzaleye biron neshastan yeki az 2 bazikone ya muller ya kroos ke in ziyad jaleb nist .
age roben amade bashe bayad to zamin bashe be nazaram age nazdik ribery bazikone behtare , fekr konam hynkes bezarare roben shode , be soode ribery , eshallah tamame bazikona to tarkib va taktike tim javab bedan

ﺍﻳﻤﺎﻥ سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 06:14

سلام دوستان میگم چه حرف مسخره ای زده مثل این میمونه که بخوای مسی رو نیمکت بشینه پدرو فیکس باشه یا رونالدو بشینه کاکا با این وضعیت الانیش بیاد فیکس باشه روبن اگه خودخواهه بهترین بایرن روبن نباشه بایرن با تیمهای بزرگ براش مشکل ساز میشه مگه ریبری یه گوش بازی میکنه خود خواه نیست بعضی وقتها از روبن خودخواه
تره این روبن بود که ما رو برد فینال اروپا و خواهش میکنم دوستان من خیلی وقته طرفدار بایرنم هیچ موقع کروس نمیتونه وسط زمین زیدان باشه پس خودمونو گول نزنیم باید بازیکن خلاق و خوب بگیریم برای گوشها هم روبری از همه بهترن اگه دیماریا بیاد عالی میشه یا نصری به امید موفقیتهای ﺑﺎﻳﺮﻥ

محمد_13 سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 08:19

من خودم یک نظراتی دارم ولی نمی گم که بعد بهم بگن ال و بل.

فقط اینو بگم که با اکثر حرف هاش شوستر مخالفم.

ﺍﻳﻤﺎﻥ سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 10:14

سلام محمد جان هر نظری داری بگو چون فقط یه نظره و کسی نمی تونه به شما
بگه ال و بل هر کی ندونه من میدونم که عاشق بایرنی پس راحت باش
فقط ازت خواهش میکنم نگی کروس در شان باشگاه بایرنه یادم می یاد یه روز بحث اول المان بعد بایرن خیلی با حال شده بود می خواستم پشتت بگیرم گفتم دخالت نکنم خیلی بهتره ولی من از بایرن به المان رسیدم این حقیقت کسی نمی تونه چیزی ﺑﮕﻪ

farshad سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 11:10

کروس بازیکن خوبیه اما جلوی بازیکنان بزرگ شاید کم بیاره پس یه ضعف محسوب میشه اما روبن هم خودخواه هست هم خیلی موثر پس باید خودخواه بودنشو تحمل کرد مثل رونالدو

محمد_13 سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 17:32

نه بحث من اصلاً کروس نیست. من خیلی کروس رو قبول دارم. بحث در مورد خودخواهی بازیکنان و حس ناسیونالیستی هستش که تو تیم وجود داره. اون موقع که بایرن و آلمان مال یک سرزمین و نژاد بودن ، اون حرفها رو در موردم زدنند. حالا که بخوام از یک آلمانی در مقابل یک هلندی انتقاد کنم که دیگه وا ویلا...

فقط اینو بگم که انتقاد از یک آلمانی در مقابل یک هلندی معنیش این نیست که من طرفدار تیم هلندی هستم. من نظر شخصی خودم رو از بازی تیم میگم. وقتی بایرن مونیخ بازی داره برای من آلمانی و غیر آلمانی معنی نداره. ولی وقتی تیم ملی آلمان بازی داره ، من هیچ تیمی رو به غیر از تیم ملی آلمان نمی شناسم.

ﺍﻳﻤﺎﻥ سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 18:08

منم به شخصه بخاطر بازیکن خاصی بایرنی نشدم البته ﻙان رو دوست داشتم
همین الانم تو ترکیب فقط ازفیلیپ لام خوشم میاد این که شما بخوای از هلندی در مقابل المانی صحبت کنید من میدونم یه حقیقته شک نکنین تو کشور المان به جز مسعود اوزیل بازیکنی در سطح روبن نیست تمام تیم ها ارزوی داشتن روبری رو دارن
یه وقتی ناراحت نشی منظور من این نبود که از کروس خوشم نمی یاد نه ولی میدونم که تیمهای بزرگ مثل بایرن یه بازیکن میانی درجه اول بازم میگم مثل اوزیل لازم دارن
شما باور نمی کنین حتی شواینی هم مقابل تیمهای بزرگ کم میاره بازی هاشو
انالیز کنین می ﺑﻴﻨﻴﺪ یه سوال روین به بازی ویارئال ﻣﻴﺮﺳﻪ

محمد_13 سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 20:47

نه. روبن به بازی با ویارئال نمیرسه. متاسفانه اصلاً معلوم نیست کی سلامتی کاملش رو بدست میاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد