وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابهام در مورد آرین روبن ؛ اطمینان از فیلیپ لام


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ احتمالاً باید در دیدار نخست لیگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب برگزار می شود ، بدون آرین روبن به مصاف ویارئال اسپانیا برود. اما فیلیپ لام می تواند به این دیدار برسد.  

دکتر هانس ویلهلم مولر ولفهارت ، پزشک باشگاه بایرن مونیخ به " اسپورت بیلد آنلاین " در خصوص حضور آرین روبن در دیدار با ویارئال گفت: "این منطقی به نظر نمی رسد ، او هیچ تمرینی انجام نداده است." روبن 27 ساله همچنان از ناحیۀ استخوان شرمگاهی دچار مصدومیت می باشد و توانسته تنها در 3 دیدار از رقابت های این فصل به میدان برود.

کارل هاینس رومنیگه در خصوص مصدومیت روبن گفت: "گفتن اینکه او چه زمانی آماده می شود مشکل است. هیچ دکتری نمی تواند بگوید که آسیب دیدگی او یک ، دو ، سه و یا چهار هفتۀ دیگر خوب می شود یا نه."

اما فیلیپ لام مدافع باتجربه و کاپیتان باواریایی ها می تواند در دیدار چهارشنبه شب به میدان برود. کاپیتان بایرن مونیخ در دیدار با فرایبورگ در دقیقۀ 63 از زمین مسابقه خارج شد تا دیگو کونتنتو جای او را در زمین بگیرد. فیلیپ لام در نیمۀ نخست مقابل فرایبورگ یک ضربه به زانویش برخورد کرد ، اما بایرنی ها می گویند که مشکلی برای لام وجود ندارد و تعویض او تنها جهت احتیاط انجام شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 20:51

دیگه شورشو دراورده اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد