وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: فینال بارسا- بایرن درلیگ قهرمانان فوق العاده خواهد بود


قهرمان سالهای نه چندان دور جام جهانی امیدوار است که در پایان رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شاهد فینال جذاب بارسا- بایرن باشد.

پل برایتنر، اسطوره سالهای نه چندان دور باشگاه بایرن مونیخ به آنالیز رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا پرداخته و ابراز امیدواری کرده که در فینال این رقابتها که در سال آینده در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار می شود ، شاهد رویارویی دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ باشد.

این فینال روز 19 ماه می در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار می شود و اکنون بیش از یک دهه از آخرین قهرمانی یک باشگاه آلمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا می گذرد.

بایرن در فینال سال 2001 در سن سیرو، والنسیا را از پیش رو برداشت و به حام قهرمانی رسید و برایتنر اکنون امیدوار است که تیم سابقش یک بار دیگر طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بچشد.

برایتنر در صحبتهایی به یوفا دات کام گفت:  "قطعا دوست داریم که قهرمان شویم. دوست داریم تا در فینال مقابل بارسلونا بازی کنیم. این یک رویاست و نه چیز دیگر."

ستاره سابق تیم ملی آلمان معتقد است که ورزشگاه آلیانس آرنا ورزشگاه ایده آلی برای برگزاری این دیدار پراعتبار است: "فینال فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا در ماه می، در واقع برترین دیدار فصل است چه برای شهر مونیخ و چه برای بایرن. مردم مونیخ ، از جمله من فکر می کنیم که زیباترین شهر دنیا را داریم."

بایرن مونیخ چهارشنبه شب در ورزشگاه ال مادریگال اولین دیدارش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل ویارئال برگزار خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد