وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات بایرنی ها بعد از دیدار با فرایبورگ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در یک دیدار سراسر هجومی و یک طرفه با نتیجۀ سنگین 7 بر 0 تیم فرایبورگ را درهم کوبید. اکنون شما می توانید نظرات باواریایی ها را در ادامۀ مطلب بخوانید.

یوپ هاینکس ( سرمربی بایرن مونیخ ): بدیهی است که من خوشحالم. این یک نمایش درجۀ یک از تیم بود ، به ویژه در نیمۀ اول ، اما نه تنها در نیمۀ نخست. من حریفمان را توسط فیلمی که در دی وی دی داشتیم آنالیز کرده بودم ، اما امروز ما فرایبورگ آماده ای را مشاهده نکردیم ، که در درجۀ اول تیم ما باعث این اتفاق شد. از همان آغاز مسابقه ، حرکات ، نگرش ها و انگیزه هایمان را از دیدار با کایزرسلاترن حفظ کردیم. ما در سی دقیقۀ ابتدایی با نتیجۀ 3 – 0 از حریفمان پیش بودیم ، اما ما همچنان برای زدن گل های بیشتر در نیمۀ دوم پا به میدان گذاشتیم ، زیرا این مهم است و شخصیت تیم را نشان می دهد. چیزی که بیشتر من را خوشحال می کند این است که تمام بازیکنان تیم در کارهای دفاعی شرکت می کردند ، اما من هنوز اطمینان دارم که ما می توانیم فوتبال بهتری را به نمایش بگذاریم ، به ویژه در مواقعی که با حریفان سخت تری رو به رو می شویم. ما می دانیم که باید شرایط خوبمان را حفظ کنیم ، چرا که ما یک برنامۀ فشرده در طی چند هفتۀ آینده داریم.

ماریو گومز: شرایط ماندن در صدر جدول بوندسلیگا برای ما مهیا شد ، ما به سختی در بوندسلیگا شکست خواهیم خورد. این به آن سادگی که به نظر می رسد نمی باشد ، چرا که کار و تلاش بسیار زیاد و سختی پشت آن وجود دارد. ما یک گروه بسیار متعادل هستیم ، که همه و همه چه در دفاع و چه در حملات همکاری می کنیم ، از شمارۀ یک تا شمارۀ 11. در پایان مسابقه به نظر می رسید که همۀ گل ها به آسانی بدست آمد ، اما همۀ آنها در نتیجۀ یک حرکت فوق العاده به ثمر رسید.

باستین شواین اشتایگر: ما امروز بسیار خوب بودیم. اگر ما واقعاً می خواستیم ، می توانستیم با تفاضل بیشتری به پیروزی برسیم.

نیلس پترسین: گل من برای تیم خیلی مهم نبود ، اما به طور بسیار زیادی برای من مهم بود. من خوشحالم که پایم به گلزنی باز شد. دست یابی به این موفقیت برای من بسیار حیاتی بود ، و من این کار را ( گلزنی ) از این دیدار شروع کردم.

مارکوس سورگ ( سرمربی فرایبورگ ): من این پیروزی را به بایرنی ها که به طور کامل سزاوار آن بودند تبریک می گویم. ما به قصد نشان دادن شجاعت و مقابله با حملات به اینجا آمدیم ، اما به طور کامل شکست خوردیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
kamyar یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 06:25 http://www.bayern.blogsky.com/

عالی بود همینطور باید باشه

farshad یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 12:13

با این روحه قهرمانو میتونیم بشیم تو اروپا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد