وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: مدعی قهرمانی در رختکن نیزمنظم است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن‌ مونیخ آلمان معتقد است تیمی که خواهان کسب مقام نخست بوندس‌لیگا است حتی در رختکن نیز باید کاملا منظم رفتار کند.

ژرمنها همیشه در بحث نظم و ترتیب تیمی زبانزد عام و خاص در جهان بوده‌اند، تیم‌های ورزشی این کشور در رده‌های مختلف با اتکا به نظم خاص ژرمن‌ها تاکنون موفقیت‌های بیشماری را کسب کرده‌اند.

براین پایه مربی معروفی همچون یوپ هاینکس توانسته در تیم‌های مختلفی که حضور یافته، در کنار پرداختن به امور فنی با توجه اساسی به نظم و ترتیب تیمش را به سوی موفقیت هدایت کند.

این مربی 66 ساله و پرافتخار که امسال زمام امور سرخ پوشان باوارایی را برعهده گرفته، حتی برای حضور در رختکن نیز برای شاگردانش مقرراتی را وضع کرده که تا سرخ‌پوشان مونیخی موفقیت‌‌های مورد نظر را کسب کنند.

وی در این‌باره به خبرنگار نشریه اشپورت بیلد گفت: از نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان بشود، باید تحت هر شرایطی حتی در رختکن نیز منظم رفتار کند. به این ترتیب رختکن باید زمانی که تیم آنجا را ترک می‌کند، درست مثل زمانی باشد که به آنجا ورود کرده است، یعنی هرچیزی سرجای خودش در وضعیت مرتبی باشد.

این مربی کارکشته آلمانی خطاب به بازیکنانش گفته در صورتی که هر کدام از آن‌ها مقررات را رعایت نکنند با جریمه مواجه خواهند شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد