وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر خواستار تمرکز بیشتر بر روی بازی با فرایبورگ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کریستین نرلینگر هشدار داد که بازی چهارشنبه آینده مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا نباید باعث حواسپرتی بازیکنان مقابل فرایبورگ شود بلکه باید برای هر بازی تمرکز داشت و به فکر پیروزی بود

نرلینگر در مصاحبه ای میگوید: اکنون بایرن بعد از چهار هفته در صدر جدول بندسلیگا قرار دارد اما اگر تمرکز لازم بر روی حریفان نداشته باشیم هر لحظه ممکن است مثل هفته اول مقابل گلادباخ شکست بخوریم و این جایگاه را از دست بدهیم. با توجه به بازیهای متوالی بایرن در لیگ قهرمانان مقابل ویارئال در چهارشنبه آینده و منچستر سیتی در 27 سپتامبر بایرن بازیهای دشواری را پیش رو دارد اما بازهم ما نمیتوانیم هیچ تیمی از بندسلیگا را دست کم بگیریم و تمام تمرکز خود رو بر روی لیگ قهرمانان قرار دهیم. 

نرلینگر در ادامه میگوید : ما در هفته اول بندسلیگا در خانه شکست خوردیم و نباید اجازه دهیم که دوباره این اتفاق تکرار شود  پیروزی باید یک عادت غیر قابل ترک برای ما باشد. پس هدف ما مشخص است ما به هر سه امتیاز این بازی احتیاج داریم . بایرن اکنون در صدر جدول قرار دارد و گرفتن هر سه امتیاز این بازی به این معناست که ما میتونیم جایگاه خود را حفظ کنیم. 

تیم بایرن ممکن است آرین روبن وینگر هلندی خود در این بازی را به همراه نداشته باشد اما ماریو گومز برای این بازی آماده شده است. 

تیم فرایبورگ از چهار بازی خود 8 امتیاز از دست داده است ولی پاپسیس سیسه مهاجم سنگالی تیم فرایبورگ که چهار گل برای تیمش زده میتواند یکی از بازیکنانی باشد که دروازه بایرن را بشدت تهدید کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد