وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن به دیدار به فرایبورگ نمی رسد ؛ اما او تا چه مدت مصدوم است؟


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در روز شنبه ( امروز ) بدون آرین روبن به مصاف فرایبورگ خواهد رفت. اما هنوز یک تاریخ دقیق برای بازگشت آرین روبن اعلام نشده است.  

تقریباً در طول دو هفتۀ گذشته ، خیابان sabener شهر مونیخ ، که محل تمرین باشگاه بایرن مونیخ می باشد روزهای خلوتی را پشت سر گذاشت. اکثر بازیکنان تیم بایرن در اردوهای تیم ملی حضور داشتند ، و تنها گروه کوچکی از تیم در مونیخ مانده بود. در میان آنها آرین روبن هم حضور داشت. او به دلیل مصدومیت در اسخوان شرمگاهی نتوانست تیم ملی هلند را در مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا همراهی کند و همچنین تمامی تلاش ها کادر پزشکی بایرن برای رساندن او به دیدار با فرایبورگ بی نتیجه ماند. سرانجام خبر رسمی این شد که روبن به دیدار با فرایبورگ نخواهد رسید.

اما سوال اینجاست : او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود؟ واقعیت این است که ، التهاب اسخوان شرمگاهی اغلب یک روند طولانی را برای مداوا طی خواهد کرد ، چرا که آن به سختی درمان خواهد شد.

یوپ هاینکس در مورد آرین روبن گفت: "آرین قطعاً به دیدار با فرایبورگ نخواهد رسید. او تحت فشار شدیدی بود و مشکل درد داشت. این یک واقعیت است که او نمی تواند بازی کند ، و این خوب نیست. او به سادگی نمی تواند در دیدار با فرایبورگ بازی کند! اگر او بتواند به زودی کار با توپ را بدون درد آغاز کند ، می تواند به زمین مسابقه برود. تا آن زمان چیزی نمی توان گفت."

یوپ هاینکس در پایان گفت: "اگر روبن بتواند بازی کند ، البته که او بازی خواهد کرد ، مطمعناً. من می دانم که آرین روبن یک بازیکن بسیار بزرگ و مهم می باشد و من دوست ندارم بدون او کار کنم." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد