وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز و ون بویتن ، سلامتی خود را بدست آوردند


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که حضور آرین روبن در دیدار با فرایبورگ در هاله ای از ابهام قرار دارد ، ماریو گومز و دانیل ون بویتن سلامتی خود را به دست آورده اند.

ماریو گومز به علت آسیب دیدگی از ناحیۀ ران و دانیل ون بویتن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیۀ تاندون آشیل ، نتوانستند تیم های ملی خود را در مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا همراهی کنند.

گومز در مورد درمانش گفت: "من خوبم. در حال حاضر مشکلی و ناراحتی ندارم." اما اینکه ، این دو بازیکن به اندازۀ کافی آمادگی لازم را برای دیدار با فرایبورگ داشته باشند ، مشخص نیست.

نیلز پترسن تنها مهاجم سالم بایرنی ها می باشد ، زیرا ایویکا اولیچ هم به علت پارگی تاندون مفصل ران تا اواسط ماه اکتبر نمی تواند به میادین بازگردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما ژرمن تا ابد چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 18:22 http://www.Havadaran7.blogfa.com

توجه ................ توجه ...................
آقا یلام دوت عزیزم و همه دوستای گلم 1 نفر از این ایتالیایی دوزاریا اومد تو وب من گفت هرکی بیشتر بتونه تو وبی که این آدرسشه www.Havadaran7.blogfa.com تو نظر سنجی برترین لیگهاش رای بده. اینا انقدر بیکارن دوسه نفری هر روز انقدر رای دادن لیگشون رفته اول تو نظر سنجیش همه هوادارای فوتبال ناب آلمان که این نظر رو میخونن از امروز به بعد هر روز تا میتونن به بوندس لیگای کبیر تو اون نظر سنجی این وب که آدرسشو تو آدرس خودم هم اینجا گذاشتم رای بدن هر روز برن رای بدن که روی اینا کم بشه. حتما اینکارو بکنید. ممنون
www.Havadaran7.blogfa.com
نظر سنجی لیگهاwww.Havadaran7.blogfa.com ش کنار وبش.
زنده باد بزرگترین لیگ اروپا بوندس لیگای 8 قطبی ژرمن
[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد