وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غیبت احتمالی روبن در دیدار با فرایبورگ


به نظر می رسد که ستاره هلندی بایرن شانس حضور در دیدار مقابل فرایبورگ را نخواهد داشت. گویا مصدومیت استخوانی او هنوز برطرف نشده است.

طبق گزارشهای منتشره آرین روبن در دیدار شنبه شب بایرن مقابل فرایبورگ به احتمال قریب به یقین قادر به همراهی باواریایی ها نخواهد بود. این طور به نظر می رسد هنوز علائم تورم در استخوان  لگن او حس می شود و او بهبود لازم را نیافته.

طبق گزارش منتشره در تی زد، این بازیکن 27 ساله که در روزهای گذشته با تلاش فراوانی تمریناتش را  برای بازگشت به روزهای اوج دنبال می کرد، انگیزه های زیادی برای بازگشت به زمین داشت ولی به نظر می رسد که او قادر نخواهد بود تا در دیدار شنبه شب بایرن را همراهی کند.

این ستاره 27 ساله از ابتدای اردوی پیش فصل امسال با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم کرده و در دیدار بایرن مقابل کایزرسلاترن که بابرد 0-3 باواریایی ها همراه بود غایب بود.

اکنون که احتمال غیبت او در دیدار با فرایبورگ می رود، احتمال می رود که او به دیدار هفته بعد تیمش مقابل شالکه برسد.

خود آرین روبن در صحبتهایی دراین باره به تی زد گفت: " روند بهبود من خیلی سریع نیست. استخوان لگن باید در کمال آرامش بهبود یابد و لازم نیست که فشار زیادی برای بازگشت به خودم وارد بیاورم. باید قبل از هرچیزی بدون آنکه دردی را احساس کنم به تمرین بپردازم و بعد باید ببینیم که چه خواهد شد. باید قبل از هرچیزی بدون آنکه دردی را احساس کنم به تمرین بپردازم و بعد باید ببینیم که چه خواهد شد" .

این صحبتها درحالی به گوش می رسد که آرین روبن اخیرا از تمایلش برای تمدید قرارداد با بایرن صحبت کرده و اعلام کرده که آماده تمدید دوران حضورش در آلیانس آرناست.

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 14:56

استراحت کن تا درست خوب شی بعد بیا تا هی مصدوم نشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد