وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو:ازتساوی مقابل لهستان درسهای زیادی گرفتیم


یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل لهستان که با  تساوی 2-2 به پایان رسید راضی به نظر می رسید.

یواخیم لو معتقد است که در این دیدار که تیمش دوبار از حریف عقب افتاد، ژرمن ها درسهای زیادی آموخته و فرصت مناسبی برای رشد شاگردانش فراهم شد.

لو در پایان این دیدار دوستانه به کیکر گفت:« در ابتدا واقعا خوشحالم که چنین دیدارهایی را برگزار می کنیم. من از نتیجه ای که در پایان بازی به آن دست یافتیم بسیار خوشحالم. درنیمه اول ما فرصتهای کمی داشتیم ولی می توانستیم از حریف پیش بیفتیم. ولی در نهایت خیلی خوب بود که توانستیم وقتی دو بار از حریف عقب افتادیم بازی را به تساوی بکشیم.»

لو در دیدار سه شنبه شب و در مقایسه با دیدار روز جمعه تیمش مقابل اتریش، 7 تغیییر را در تیمش اعمال کرده بود و به ویژه در خط دفاعی آلمان این تغییرات محسوس بود. لو این دیدار دوستانه را فرصت مناسبی برای پیشرفت شاگردانش دانست.

مربی آلمان ادامه داد:« ما در حال تجربه نکات جدیدی هستیم . در بازیهای دوستانه همیشه همه چیز به خوبی پیش نمی رود.»

مربی آلمان ادامه داد:« ما الان 23 بازیکن را در اردوی تیممان داریم و فکر می کنم که رقابت زیادی در آستانه رقابتهای یورو2012 در  تیممان خواهیم داشت.»
آلمان با برد شش بر دو مقابل اتریش در دیدار روز جمعه هفته گذشته صعودش به رقابتهای یورو2012 را مسجل کرد. آنهاماه آینده در یکی دیگر از دیدارهای مرحله مقدماتی یورو2012 مقابل ترکیه قرار خواهند گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد